فرمانده سپاه استان کرمان: اولویت نخست سازمان‌ها و نهادها باید پرداخت حقوق کارکنان باشد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به حساسیت عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت: اولویت اول سازمان‌ها و نهادها باید پرداخت حقوق کارکنان باشد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : سردار حسین معروفی امروز ظهر دیدار حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان اظهار داشت: ضرورت فعالیت سازمان تامین اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و در سال های اخیر وجود این سازمان بیشتر احساس می‌شود چرا که باعث احساس آسایش و آرامش در جامعه است.

وی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران افزایش پیدا کرده است و تاخیر در پرداخت حقوق مستمری بگیران و حقوق کارگران خواسته دشمنان نظام است گفت: توجه به معیشت مردم در شرایط امروز بیش از هر زمانی نیاز است و سازمان تامین اجتماعی در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه تامین اجتماعی در امنیت پایدار کشور موثر است افزود: بیشترین مشکلات اقتصادی نصیب اقشار و دهک پایین جامعه می‌شود، مخاطبان تامین اجتماعی متفاوت هستند و بخش عمده آن افرادی هستند که بیشترین نیاز را دارند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث شد شغل بسیاری از مردم دچار چالش و تعطیلی شود و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری خیلی بیشتر است تاکید کرد: کار در سازمان تامین اجتماعی باید با روحیه اعتقادی و نگاه جهادی انجام شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =