تشکیل بیش از ۶هزار پرونده دریافت تسهیلات کرونا در قزوین

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۶ هزار و ۳۹پرونده با اشتغال ۱۰هزار و ۱۳۶نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ یک صد میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رضا گروسی، مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان قزوین گفت:  ۶هزار و ۳۹پرونده با اشتغال ۱۰هزار و ۱۳۶نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به مبلغ یک صد میلیارد تومان تشکیل و به بانک‌های عامل معرفی شد. از این تعداد پرونده تاکنون سه میلیارد و ۲۶۰میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخته شده است.
او افزود: از ۱۵بانک دولتی و خصوصی استان ۱۱بانک برای پرداخت تسهیلات کرونا اقدام کرده‌ و بانک ملی و صادرات بیشترین پرداختی را داشته‌اند.
این مقام مسئول تصریح کرد: ۷۳۱میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه با همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های عامل جذب شود.
گروسی با بیان اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای استان شناور است، خاطرنشان کرد: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب می کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ساله، بهره بانکی ۱۲درصد و سه ماه دوره سکون و خواب به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴رسته شغلی پرداخت می شود و مدت زمان ثبت نام آن نیز تا پنجم مردادماه تمدید شده است.

 46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =