۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
«یادداشت‌های شیطان» پرطرفدار شد

مهر نوشت: نگاهی به فهرست پرفروش‌ترین آثار مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی در تیر ماه سال جاری نشان از پرفروش بودن رمان ناتمام لیانید اندری‌یف و کتاب فلسفی ویل دورانت دارد.

مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی دومین گزارش از پرفروش‌ترین آثار داستانی و غیر داستانی خود در سال جاری را منتشر کرد.

در ماه ابتدایی تابستان و در میان آثار داستانی این مؤسسه کتاب «یادداشت‌های شیطان» اثر لیانید آندری‌یِف با ترجمه حمیدرضا آتش بر آب قرار گرفته است. آندری‌یف این رمان در بهار ۱۹۱۸ نوشتن آن را شروع کرد اما هرگز نتوانست آن را به اتمام برساند، چون در ۱۲ سپتامبر ۱۹۱۹ درگذشت. کتاب هم دو سال بعد منتشر شد.

در رتبه دوم از پرفروش‌های داستانی کتاب «کشتن مرغ مینا» قرار دارد. رمانی به قلم هارپر لی و با ترجمه فخرالدین میررمضانی. این رمان که شهرتی جهانی دارد مورد اقتباس سینمایی نیز قرار گرفته است.

سومین اثر پرفروش در تیر ماه نیز «دزیره» اثر آن. ماری سلینکو معرفی شد.

در بخش کتاب‌های فلسفی کتاب «لذات فلسفه» اثر ویل دورانت با ترجمه عباس زریاب خویی قرار دارد و در رتبه دوم نیز کتاب جمهور افلاطون با ترجمه فواد روحانی قرار دارد. رتبه سوم پرفروش‌های فلسفی نیز به کتاب تاریخ فلسفه اثر ویل دورانت اختصاص یافته است.

در بخش داستان‌های کودک و نوجوان پرفروش‌ترین کتاب ماه تابستان اثر «پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم» با قلم دنیس ولهن و با ترجمه فرزاد اکبرپور قرار دارد. در رتبه دوم پرفروش‌های این بخش نیز کتاب «کمی گم‌شده‌ام» اثر کریس هوتن با ترجمه شهلا انتظاریان قرار گرفته است.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =