گل‌محمدی: در غیاب ۸ بازیکن به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رویم

تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی سخت مقابل نفت‌ مسجدسلیمان هشت بازیکن‌مان را در اختیار نداریم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردای این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی بسیار مهمی در پیش داریم. هیچ‌کدام از بازی‌ها آسان نیست و تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. برای این بازی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم مثل همیشه برای کسب سه امتیاز به میدان برویم.

وی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است که از کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد. بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌ایم. ضمن اینکه در هوای گرم خوزستان قطعاً کار سختی داریم و باید باهوش و با تمرکز بالا بازی کنیم.

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداریم و مهدی ترابی هم در بازی قبل از ناحیه همسترینگ مصدوم شد. علاوه بر این دو محمد نادری هم به بازی فردا نمی‌رسد. امید عالیشاه و وحید امیری نیز تازه به تمرینات اضافه شده‌اند. این در حالی است که اوساگونا را خیلی وقت است در اختیار نداریم و انصاری و ربیع‌خواه هم که مدت‌هاست مصدوم هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به احتمال فراوان در این هفته قهرمانی سرخپوشان مسجل می‌شود، گفت: ما هفته گذشته برد مهمی مقابل فولاد به دست آوردیم که در راه قهرمانی بسیار تأثیرگذار بود. فردا هم فقط روی کار خودمان تمرکز و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. این تیم از ابتدای فصل خیلی زحمت کشیده و با همه کمبودها و مشکلات ساخته است. حق تیم ما قهرمانی است. فکر بازیکنانم بزرگ است و انگیزه زیادی هم داریم. از هواداران هم می‌خواهیم که ما را دعا کنند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با تدابیر ویژه در راه اهواز و مسجد سلیمان

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1413563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =