سرمربی تیم فوتبال پاختاکور جوانی و کم تجربگی را عامل شکست تیمش در دیدار برابر استقلال عنوان کرد.

راوشان حیدراف که پس از شکست 4 بر 2 عصر امروز چهارشنبه تیمش برابر استقلال در نشست خبری حضور یافته بود مثل غلام پیروانی در دوران حضورش در مقاومت سپاسی مصاحبه کرد و جوانی بازیکنانش را عامل شکست تیمش دانست. او گفت: «دو تیم فوتبال هجومی را به نمایش گذاشتند که تصور می کنم تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند. ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم به گل رسیدیم اما در ادامه به دلیل اشتباهات زیادی که داشتیم گل دریافت کردیم و در نهایت هم این بازی را واگذار کردیم. در این بازی جوانی بازیکنان و کم تجربگی آنها کار دست ما داد و باعث شد نتیجه را واگذار کنم. ما امروز از دو بازیکن 17 ساله استفاده کرده بودیم.»

حیدراف ادامه داد: «مطمئن باشید اگر بازیکن من باتجربه تر بودند در این دیدار به پیروزی می رسید اما در دیدار برگشت با توجه به شناختی که از استقلال پیدا کرده ایم به پیروزی خواهیم رسید تا شانس صعودمان به مرحله بعدی را افزایش دهیم.»

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور در مورد حضور تماشاگران استقلال نیز گفت: «فوتبال ایران تماشاگران زیادی دارد که سرمایه آن محسوب می شوند. استقلال هم امروز از حمایت تماشاگرانش استفاده کرد و به پیروزی رسید.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • omran IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۷
    0 0
    برو بابا دو تا گل و هم از بي عرضگي ما زديد... اگه كمي بچه ها دقت ميكردند تا كشورتان گل ميشمرديد.