کشف ۱۰۵ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط ۱۰۵ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، شهامت هدایت اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری ماموران حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری بخش ویلکیج و دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین ۱۰۵ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی که در یک انبار در روستای حور دپو شده بود کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان داشت: مبارزه با ترانزیت الوار و فرآورده‌های جنگلی غیرمجاز از محورهای قاچاق‌رو استان گیلان به اردبیل با تقویت پاسگاه ویژه منابع طبیعی بخش ویلکیج و اهتمام ویژه دستگاه قضایی شهرستان نمین در ماه‌های گذشته، با قاطعیت و حساسیت ویژه در حال اجرا می‌باشد.

وی تأکید کرد: نیروهای یگاه حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفین برخورد جدی خواهند داشت.

هدایت تصریح کرد: ‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب، مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است، اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =