جذب ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل

استاندار اردبیل با اشاره به اختصاص یک هزار میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل در سال‌جاری گفت: تا کنون ۳۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، اکبر بهنام‌جو در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن اردبیل- میانه اظهار کرد: با توجه به اختصاص اعتبارات مناسب از طریق منابع مختلف به پروژه راه آهن اردبیل و همچنین جذب بالای ۱۰۰ درصد این اعتبارات، این پروژه مشکل اعتباری ندارد و تاکنون ۳۱۰ میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده است.

وی افزود: در حال حاضر ایستگاه مسافری راه آهن اردبیل پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و تا سه ماه آینده شاهد اتمام کار این ایستگاه خواهیم بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: عملیات ریل‌گذاری از طرف اردبیل در حال انجام است و این عملیات از طرف میانه نیز شروع خواهد شد تا بتوانیم تا پایان سال شاهد آماده شدن یک‌صد کیلومتر از این پروژه باشیم.

بهنام‌جو گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل- میانه قطعا به پایان خواهد رسید.

جاده‌های استان امن‌تر می‌شود

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: هدف از سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی، پیگیری مصوبات سفر قبلی است و ما نیز به جد پیگیر انجام پروژه‌ها هستیم.

صدیف بدری افزود: تکمیل بزرگراه‌های نیر- آستارا، اردبیل- مغان و اردبیل- سرچم جزء مصوبات سفر قبلی وزیر راه بوده و به پروژه بزرگراهی اردبیل- سرچم اکنون ۲۰۰ میلیارد تومان فاینانس داخلی تخصیص یافته است.

وی گفت: جاده‌های استان اردبیل که هر روز شاهد وقوع تصادفات منجر به فوت در آنها هستیم چالش بسیار جدی برای استان است که امیدواریم به زودی شاهد بزرگراه شدن جاده‌های اصلی استان و کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =