۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم‌های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: ۸۷۵۵ کیلومتر از مرزهای ایران ‌با سیستم های پیشرفته الکترونیکی ‌هوشمندسازی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی : سردار ‌احمدعلی گودرزی‌ در کارگروه ویژه مرز که با حضور اعضای شورای تأمین استان خراسان شمالی برگزار شد، گفت: با وجود همه تهدیدات پیرامونی جمهوری اسلامی ایران، مرزهای ایران اسلامی از امنیت مطلوبی برخوردار است و این نشان از اقتدار نظام مقدس دارد.

وی افزود: در بازدید از مرزهای استان خراسان شمالی، همدلی و هماهنگی بین مرزنشینان و مدیران استان ملموس بود که نتیجه این همدلی، امنیت مطلوب مرزهای استان را به دنبال دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه، هوشمندسازی ۸۷۵۵ کیلومتر مرزهای آبی و خاکی را از اولویت‌های مرزبانی دانست و تصریح کرد: تلاش داریم برای تأمین امنیت مرزها، از سیستم های پیشرفته الکترونیکی و مراقبتی استفاده کنیم تا اجازه هیچ گونه تعدی و تجاوز به بیگانگان را ندهیم.

سردار گودرزی با اشاره به نقش مؤثر مرزنشینان در تأمین امنیت مرزها، اظهار کرد: مرزبانان و مرزنشینان با وحدت و همدلی از مرزهای استان حراست و پاسداری می‌کنند و در این راه نقش مرزنشینان در برقراری امنیت بسیار مؤثر است و نیروهای مسلح نیز با اقتدار و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در راستای حفظ امنیت مردم ایران از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های خوشایندسازی محیط خدمتی برای کارکنان، خاطرنشان کرد: پاسگاه های مرزی استان خراسان شمالی بسیار نمونه و الگو بوده و انتظار است با همت و تلاش وزارت راه و ترابری و مسئولان استانی بتوانیم جاده های مرزی استان را کیفی سازی و به حد مطلوب برسانیم.

دکتر محمدعلی شجاعی‌ استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان در تأمین امنیت مطلوب استان، اظهار داشت: در مقوله مرز، مرزبانان با جدیت فراوان و هوشمندانه از سرحدات کشور حراست می کنند.

وی با اشاره به انسجام بی‌نظیر مردم و مسئولان در استان، افزود: نیروی انتظامی همانند دانشگاه است و در بعد پلیسی، اجتماعی و تحقیقاتی پیشرفت قابل قبولی داشته و تحول خوبی پیدا کرده است.

استاندار استان خراسان شمالی تقویت مرزها را مهم دانست و تصریح کرد: استان خراسان شمالی بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد و همه مسئولان خواست در خصوص مرتفع کردن مشکلات در مناطق مرزی برای مرزنشینان غیور اهتمام ویژه داشته باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =