مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سپاه از عید قربان تا غدیر در گلستان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مرحله دوم رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه از عید قربان تا عید غدیر در استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : سردار علی ملک‌شاهکوهی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره دومین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه اظهارداشت: بعد از دستور امام خامنه‌ای در نیمه شعبان امسال برای کمک مومنانه و دست‌گیری از خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت در آستانه ماه مبارک رمضان، سپاه و بسیج مانند همیشه با تمام توان پای کار آمدند.

وی گفت: مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان با توزیع بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای استمرار رزمایش کمک مومنانه بیان داشت: مرحله دوم این رزمایش از عید قربان تا غدیر و در دهه امامت و ولایت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه براین در دهه اول محرم و در پایان ماه صفر نیز مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیران و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهدشد.

سردار ملک‌شاهکوهی اظهارداشت: در مرحله نخست رزمایش تجربیات خوبی به دست آوردیم که باید برای مراحل بعدی نقاط ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی گفت: باید سعی کنیم توزیع بسته‌های معیشتی به گونه‌ای باشد که همه خانواده‌های نیازمند در استان را پوشش دهد و کمک‌رسانی نیز به نحوی باشد که حقی از کسی ضایع نشود.

فرمانده سپاه نینوای استان افزود: با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج خانواده‌های نیازمند شناسایی شدند و برای مراحل بعدی رزمایش نیز از ظرفیت پایگاه‌ها در روستاها و محلات استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی هم که قرار است در این طرح مومنانه شرکت کنند باید هماهنگی‌های لازم را انجام دهند تا درگیر موازی کاری نشویم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =