آخرین وضعیت بیماران بستری در مراکز درمانی استان گلستان/ تعداد ترخیص‌شدگان بیشتر از بستری‌ها شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در هفته‌های اخیر تعداد بستری‌ها و ترخیص‌ها نوساناتی داشت اما ترخیصی‌ها بیشتر شد و در حال حاضر ۶۷۵ بیمار در بیمارستان‌های استان در بخش کرونا بستری هستند.

به گزارش خبرآنلاین از گرگان : سراج‌الدین عارف‌نیا بعدازظهر امروز در ستاد مقابله با کرونا استان گلستان، اظهار داشت: در تیرماه سه هزار و ۴۱۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند که اوج آن ۱۴۱ تیرماه بود که تعداد بستری‌ها به ۹۳۹ بیمار رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر از مجموع ۱۱۹ بیمار مبتلا به کرونا در گلستان که در آی سی یو بستری شده‌اند ۴۷ بیمار بدحال به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص وضعیت بیمارستان‌های سراسر استان، گفت: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های گرگان به ۲۳۴ نفر رسیده که نسبت به هفته‌های قبل شرایط پایداری دارد و امیدواریم این روند کاهشی شود.

عارف‌نیا افزود: در شهرستان گنبدکاووس ۲۶۰ بیمار در بخش کرونا بستری بودند که اکنون به ۲۱۹ بیمار رسیده و امیدواریم این روند کاهشی ادامه‌دار باشد.

وی ادامه داد: در بیمارستان علی آبادکتول به طور متوسط ۴۰ تا ۴۵ بیمار بستری هستند و شرایط پایداری دارد، در بیمارستان کردکوی حدود ۵۰ بیمار بستری هستند و شاهد افزایش تعداد بستری‌شدگان هستیم.

عارف‌نیا اضافه کرد: در کلاله وضعیت ثابت بوده و به طور متوسط ۵۰ بیمار بستری داریم و تقریبا تعداد بستری‌شدگان و ترخیصی‌ها برابر است و وضعیت در مینودشت هم با متوسط ۵۰ بستری به همین شکل است.

وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان آزادشهر ۱۰ بیمار بستری هستند و روند افزایشی نیست، در بندرگز هم شاهد نوسان هستیم که البته در یک هفته اخیر تعداد بیماران افزایش داشته است.

عارف‌نیا یادآور شد: در آق قلا تعداد بیماران بستری شده به ۶۰ نفر رسیده بود اما اکنون حدود ۳۵ بیمار بستری هستند و برگزار نشدن عروسی و تعطیلی بازار در کاهش بیماران تاثیرگذار بود.

به گفته وی، در بندرترکمن حدود ۲۰ بیمار بستری هستند و به دلیل شلوغی دوباره بازارها ممکن است هفته بعد شاهد پیک در این شهرستان باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1414626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =