علی اصغر سیجانی می گوید در باره تطبیق احمدی نژاد با شعیب بن صالح فقط صدصفحه مقاله در سایت خود ما منتشر شده است.

کارگردان سی دی جنجالی " ظهور بسیار نزدیک است " در باره مستند تطبیق افراد با کسانی که در روایات به عنوان علایم ظهور از آنها نام برده شده،  در مصاحبه با خبرآنلاین می گوید:

محققی مثل علامه کورانی را داریم که در کتاب عصر ظهورش تطبیق را بارها انجام داده و هم در مصاحبه آخری که با ایشان داشتیم و در حال حاضر نیز در سایت ما وجود دارد، گفتند که تطبیق اشکال ندارد؛ به علاوه این که ما وقتی تطبیق های خود را در مستند ظهور بسیار نزدیک است خدمت ایشان گفتیم از جمله سید خراسانی بودن مقام معظم رهبری را، ایشان گفتند که خیلی امیدواریم اما قطعی نباید گفت؛ علاوه بر آن در مورد شعیب ابن صالح هم صحبت کردیم و گفتیم که نشانه ها به آقای احمدی نژاد می خورد که علامه کورانی باز هم با گفتن انشاالله، که این ها یعنی تطبیق های ارائه شده از سوی ما در مستند ظهور بسیار نزدیک است را به صورت ضمنی و تلویحی تأیید کردند؛ همچنین در مورد پادشاه عربستان پرسیدیم و گفتیم احتمال دارد این ملک عبدالله، همان عبدالله موعود روایت باشد، که ایشان گفت احتمالش خیلی زیاد است و ما امیدواریم و منتظر حوادث عربستان هستیم؛ ولی ما هیچ دلیل روایی و عقلی نداریم که نباید تطبیق صورت بگیرد؛ البته اگرتطبیق، قطعی باشد، اشتباه است ولی تطبیق احتمالی، هیچ مشکلی ندارد و بسیاری از بزرگان نیز آن را تأیید کرده اند. و حتی تطبیق احتمالی اگر صحیح هم نباشد هیچ فاجعه ای رخ نمی دهد؛ برای مثال مخالفان ما مطرح می کنند که شخصیت شعیب ابن صالح چندین بار مطرح شده است؛ مثلا یک بار آقای هاشمی رفسنجانی را به شعیب ابن صالح تطبیق داده اند و گفته اند ایشان شعیب ابن صالح است، یک بار سردار صفوی و یک بار سردار شمخانی؛ اولا این افرادی که مطرح کرده اند، دلیل محکمی برای آن نداشته اند، صرف یکی دو نشانه که آن ها را گفته اند و این تطبیق را انجام داده اند، حال آن که تطبیق علاوه بر داشتن نشانه ها، باید دلایل عقلانی هم داشته باشد و بعد هم این که، تا کنون که این تطبیق ها مشخص شده که اشتباه است هیچ مشکلی رخ نداده که حالا بخواهد تطبیق ما اگر صحیح هم نباشد فاجعه ای رخ دهد. علاوه بر تمام این‌ها برای مثال برای شعیب ابن صالح بودن سردار صفوی بنده ندیدم که یک مقاله علمی هم نوشته شده باشد اما برای اثبات شعیب ابن صالح بودن آقای احمدی نژاد بالای صد صفحه مقاله فقط در سایت ما نوشته شده است و محققین مختلفی در این زمینه مطلب دارند و علاوه بر آن، ما برای اولین بار، ایشان را به عنوان شعیب ابن صالح مطرح نکردیم بلکه بنده 4 الی 5 محقق می شناسم که آقای احمدی نژاد را به عنوان شعیب ابن صالح قبول دارند و از آن جمله آقای شادی فقیه در لبنان است که در کتاب «احمدی نژاد و انقلاب جهانی پیش رو»، مسئله شعیب ابن صالح بودن آقای احمدی نژاد را به عنوان اولین نفر مطرح کرده است.

متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید.

14

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناخوش IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    برای موضوعاتی کم اهمیت تر عده ای کفن میپوشیدند و به خیابان میریختند.شاید اعتقاد داشتند فاجعه میشه. فکر کنم حالا دیگه مسیر فجایع کلا تغییر کرده و از این جورمسایل نمیگذرد
  • ترسو IR ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    این اقای علی اصغر هم فردا می شه کارگردان سینما مثل رفیقش ده نمکی ومیلیونی میزنه به جیب.
  • بدون نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    2 0
    مطمئن شدم كه اين فرد مصداق وقاتون است . اين آقايان مطرح مي كنند كه به ظهور نزديك مي شويم ! مگر هر روز كه از عمر اين كره خاكي مي گذرد به زمان ظهور نزديك تر نمي شويم؟ (روايتي است كه مي گويد هر لحظه بايد آماده ظهور موعود آخر الزمان بود چرا كه ممكن است دفعتا ظهور اتفاق بيفتد .) مشكل در تعيين وقت است نه در نزديكي به زمان ظهور بايد با اصلاح خودمان شايستگي زندگي در كنار امام حي و حضور ايشان را بدست آوريم.
  • بدون نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    رو که نیست
  • 156 IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    2 0
    دلایلی هم که میگوید احمدی نژاد شعیب نیست بیش از 150 صفحه میشود. یک نفر را به جرم دزدی گرفتند قاضی گفت دو نفر میاریم که موقع دزدی تو رو دیدن. متهم گفت آقای قاضی من هم 1000 نفر میارم که منو موقع دزدی ندیدن! اینکه دلیل نمیشه.
  • وارسته IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    جناب آقاي شريعتمداري! اولاً: چرا آقاي رييس جمهور به طور خصوصي به جناب آقا تهراني گفته و آشکارا مخالفت نکرده است؟ ثانياً: چرا وقتي مخالفت گسترده بزرگان دين با اين مستند مزخرف را ديد مخالفت کرد، و پيش از آن اظهار نظري نکرد؟ ثالثاً: واقعاً فکر مي کنيد ايشان مخالف اين مستند بوده؟ رابعاً: چرا اينهمه زور مي زنيد آقاي رييس جمهور را از آقاي مشايي جدا کنيد، در صورتي که او خود را جدا از مشايي نمي داند؟!