مهلت شارژ حساب کاربری برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری اعلام شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی به تشریح آخرین اقدامات مورد نیاز برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری پرداخت.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ عمارسعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: خبرنگارانی که پیامک تایید مدارک طرح ترافیک ۹۹ را دریافت کرده اند تا پایان روز یکشنبه (۱۲ مرداد ماه) مهلت دارند نسبت به پرداخت عوارض و شارژ حساب کاربری خود به مبلغ یکصد و ۴۰ هزار تومان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون پیامک تایید مدارک و سهیمه طرح ترافیک سال ۹۹ برای بیش از ۱۵۰۰ خبرنگار ارسال شده است گفت: خبرنگارانی که پیامک تایید مدارک را دریافت کرده اند تا پایان روز یکشنبه (۱۲ مرداد ماه) مهلت دارند، نسبت به پرداخت عوارض و شارژ حساب کابری خود در سامانه‌ی " تهران من " به مبلغ یکصد و ۴۰ هزار تومان اقدام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی تصریح کرد: در سال ۹۹ به حدود ۲ هزار و ۵۰ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تعلق خواهد گرفت و همچنان ارسال پیامک تایید مدارک طرح ترافیک به خبرنگاران ادامه دارد.

به گفته ی سعیدیان فر طی هفته آینده به سایر خبرنگاران که مجوز طرح ترافیک ۹۹ به آن‌ها تعلق گرفته است پیامک ارسال خواهد شد.

سعیدیان فرد در پایان تاکید کرد: پس از اتمام سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، فرآیند ارایه کارت بلیط به خبرنگاران متقاضی، آغاز خواهد شد.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =