۴۷ طرح جهادگران آسمانی در استان کرمان افتتاح شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح ۴۷ طرح جهادگران آسمانی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان :در آستانه۱۰  مرداد سالگرد دیدار جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ۱۱ مردادماه سالروز بیانیه ۹ بندی برای جهادگران آیین افتتاح ۴۷ پروژه جهادگران آسمانی با اعتبار یک میلیارد و ۳۷ میلیون تومان عصر امروز با حضور سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

در این آیین سرهنگ حجت‌الله پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در راستای بیانیه ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب به بسیج سازندگی و در سالروز این بیانیه قرار داریم اظهار داشت: از بدو ورود جهادگران ۳۵ نفر جهادگر در اردوهای جهادی جان خود را از دست داده‌اند که دو نفر از این جهادگران کرمانی هستند.

وی با بیان اینکه دومین یادواره جهادگران آسمانی روز جمعه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود گفت: دو جهادگر آسمانی استان کرمان برادران ابوذر صمیمی و علیرضا امیری از شهرستان‌های قلعه‌گنج و فاریاب هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ۴۷ پروژه با اعتبار یک میلیارد و۳۷ میلیون تومان با یاد و خاطره جهادگران آسمانی استان کرمان در روزهای آینده افتتاح می‌شود افزود: امروز نخستین پروژه از این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این ۴۷ پروژه شامل احیا و لایروبی ۵ رشته قنات، ساخت ۶ باب منزل مسکونی، ساخت ۶ باب خانه عالم، تکمیل دو مسجد، ۲۷ چشمه سرویس بهداشتی و یک پروژه آبرسانی است.

پاداش با بیان اینکه مرحله بعدی توزیع کمک‌های مومنانه سپاه نیز از همزمان با عید قربان در کرمان آغاز شده و تا عید غدیر خم ادامه دارد افزود: نخستین مرحله این رزمایش به مناسبت دهه امامت و ولایت انجام می‌شود.

سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: در سالروز بیانیه ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب به بسیج سازندگی و در آستانه برگزاری یادواره جهادگران آسمانی این واحد مسکونی افتتاح شده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای خدمات مومنانه است که به محرومان استان کرمان اعطا می‌شود گفت: بخشی از این واحد مسکونی توسط سپاه، بخشی توسط خیرین و بخشی هم آورده ساکن منزل است که امروز به بهره‌برداری رسیده است.

 این واحد مسکونی توسط  گروه عمرانی جمعیت امام حسن (ع) ساخته شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =