آب سرد معاون وزارت ورزش روی سر استقلالی‌ها؛ نه به استراماچونی

فارس نوشت: معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: به صلاح کشور نیست بخواهیم منابع ارزی‌مان را برای جذب بازیکن و مربی خارجی جدید در استقلال و پرسپولیس از دست بدهیم.

 مهدی علی نژاد درباره احتمال بازگشت آندره آ استراماچونی به تیم استقلال اظهار داشت: طبق تصمیمی که برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته‌ایم ، ورزشکار و مربی خارجی جدیدی نباید برای این تیم‌ها حذف شوند. البته آن نفراتی که اکنون در این تیم ها هستند امکان تمدید قراردادشان وجود دارد.

وی افزود: دلیل این تصمیم هم روشن است. در شرایطی که قیمت  دلار بالای ۲۰ هزار تومان شده است، قیمتی که مربیان و بازیکنان حتی متوسط خارجی دارند با بهترین نفرات ایرانی قابل قیاس نبوده و چندین برابر است. در این شرایط به صلاح کشور نیست که بخواهیم منابع ارزی‌مان را به این شکل از دست بدهیم.

معاون وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت معرفی اعضای جدید هیات مدیره و انتخاب پرسپولیس گفت: انشاءلله اعضای جدید هیات مدیره بزودی معرفی می شوند. نفرات تقریبا نهایی شده اند اما ملاحظاتی وجود دارد. ظرف هفت تا هشت روز آینده این اعضا معرفی می شوند.

علی نژاد درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس توضیح داد: روند خصوصی سازی خیلی خوب پیش رفته و اتفاق های خوبی رخ داده است. خیلی از مشکلاتی که استقلال و پرسپولیس در صورت حساب های مالی شان داشته اند در حال برطرف شدن است. درآمدها و هزینه های دو باشگاه احصا شده و تمام طبقات برندینگ پرسپولیس ثبت شده است. برای استقلال هم در حال اقدام است.

وی ادامه داد: فرآیند واگذاری دو ورزشگاه به پرسپولیس و دو ورزشگاه به استقلال در حال طی شدن است و به زودی به نام آنها ثبت می شود.

بیشتر بخوانید: میزان جریمه دانشگر مشخص شد

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    46 8
    انتظار دیگه ای نداشتیم از وزارت ورزش. نگران نباشین. چند ماهه دیگه باید خالی کنین وزارتخونه رو بلکه تیمای دیگه بتونن نفس بکشن در فوتبال بدون فساد
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    35 13
    این اقا کی باشد که جلو مربی استقلال را بگیرد
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    45 21
    چطور صلاح بود كه اسكوچيچ رو از نفت بگيريد و اين تيم رو از رقابت صدر جدول دور كنيد؟ از اسم استراماچونى هم وحشت داريد. اگه ما با هزينه خودمون بخوايم استرا رو برگردونيم بازهم مشكلى داريد؟
    • CA ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
      14 18
      با هزینه خودمون،؟؟ ببخشید شما؟ از جیبت میخوای خرج کنی مربی بیاری؟
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
      9 11
      هزینه خودتون؟ استقلال از کجا پول میاره؟ استقلال و پرسپولیس دولتی هستن و پولشون مال دولته
  • محسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    28 6
    باز بگيد بيطرفيد با اين تيترتون، صحبت ايشون كلي بود و اسمي از كسي نياورد ، آب سرد روي سر هر دو تا تيم ريخته شد ، البته بماند كه دياباته رو ميفروشن پول تمديد بشار و رادو رو جور ميكنن
  • جنوبی IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    18 1
    خیلی جالبه حتما بوناچیچ اصفهانی است یااستکوویچ بچه شمرون که باهاشون قرارداد بستن تازه نه تیم هاراخصوصی می کنید نه پول می دهید کاری کردین که لیگ بشه شیربی یال و دم حتی قهرمانی پرسپولیس رابه شمانسبت دهند
  • حامد IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    15 6
    عه پس چطور برای تیم ملی اقای ویلموتس رو‌با اون مبلغ قرارداد اوردین و هییییچ کاری هم نکرد چطور برای پرسپولیس اقای برانکو تمدید کرد ولی ب استقلال ک رسید فراری دادینش!!!
  • سیامک CA ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    22 8
    تا این وزیر و اقازادش هستند استقلال و بقیه تیمها باید خواب قهرمانی رو ببینند بابا جون چرا این همه پول خرج میکنید ازهمین الان گارانتی تا این ها هستند جام قهرمانی مال اقای وزیر و پرسپولیسه خواهید دید استقلالیها و بقیه تیمهای لیگ باید خواهان بر کناری وزیر ورزش شوند البته اگر جرات کنند
  • رضا AE ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    21 7
    وزیر و تیم انتصابی او عمدا استقلال را با فراری دادن استرا نابود کردند تا تیم مورد حمایت آنها قهرمان شود نه استقلال. محکمه ای در کار نیست.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    24 3
    الان شما به سرمربی تیم ملی دارید به ریال پول میدید؟
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    20 6
    باید استقلال هم ۴فصل یک مربی صاحب سبک داشته باشد تا تیمی قوی تشکیل شود؟چرا برای پرسپولیس ۴سال مدام مربی خارجی استخدام کردید؟
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    3 0
    چرا استراماچونی رو با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت فراری دادید؟؟؟؟؟