مراسم دعای عرفه و نماز عید قربان در آذربایجان‌غربی لغو شد

با توجه به وضعیت شکننده بیماری کویید ۱۹ و قرار گرفتن استان آذربایجان‌غربی در وضعیت هشدار، برگزاری هرگونه مراسمات، آئین ها و شعائر اسلامی(دعای عرفه) و فرائض دینی (نماز عید سعید قربان) با قید فوریت لغو گردید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در اطلاعیه ای اعلام کرد:  بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا به سبب پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و با توجه به شرایط استان ،  مراسم دعای عرفه امروز پنج شنبه ۹ مرداد ماه  ۱۳۹۹ ، در  سراسر استان آذربایجان‌غربی تا حصول اطمینان از سلامتی مردم عزیز برگزار نخواهد شد .
ضمن عرض تبریک بمناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، به اطلاع می‌رساند مردم شریف می توانند از مراسم معنوی دعای عرفه که از شبکه‌های رسانه ملی و همچنین شبکه استانی نیز پخش خواهدشد کسب فیض نمایند .
با قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان آذربایجان‌غربی و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از شما مردم مؤمن می خواهیم ، برای ریشه کن شدن کامل این ویروس ، اصول بهداشتی را رعایت کرده و از دعا و توسل به درگاه ربوبی غافل نشویم تا به لطف الهی زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم کرده  و شاهد برگزاری مراسم معنوی و  بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور عزیز اسلامی و آذربایجان‌غربی باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =