۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
خرید عمده ظروف زعفران

بازار ایران علی رغم همه تغییراتی که در سالهای اخیر داشته است همچنان یک بازار سنتی محسوب می شود. طبیعی است که بسیاری از مشاغل همچنان به روش های قدیمی به تامین کالای خود می پردازند.

در این بین صنعت زعفران در تمامی مراحل همچنان یک صنعت سنتی محسوب می شود. به شکلی که برای خرید عمده ظروف زعفران بسیاری همچنان به بنکداران رجوع می کنند.

اما با گذر زمان و با فهم شدن این اصل که اتصال مستقیم خریدار به فروشنده یا تولید کننده دسته اول می تواند هزینه های تولید را پایین تر بیاورد، مهم شده است که تامین کنندگان هم به فکر ارتباط مستقیم با فروشنده دسته اول یا خود تولید کننده بیفتند.

خرید عمده ظروف زعفران یعنی چقدر؟

برای اینکه بفهمیم خرید عمده ظروف زعفران به چه معناست باید بدانیم که مصرف ظرف زعفران در این صنعت چه وضعیتی دارد؟

صنعت زعفران به دو دسته تولید کننده زعفران (کشت زعفران) و بسته بندی کننده زعفران تقسیم می شود.

تکلیف تولید کننده زعفران که مشخص است. جایی که نیاز به خرید ظرف زعفران احساس می شود، همان دسته بسته بندی زعفران است.

در بین بسته بندی کنندگان زعفران دو دسته تولید کنندگان خرد و تولید کنندگان اصلی قرار دارند.

در بین تولید کنندگان خرد تعداد چشمگیری تولید کننده زعفران خانگی وجود دارند که اقدام به بسته بندی خانگی زعفران می کنند.

تولید کنندگان خرد زعفران معمولا برای خرید ظروف تعداد کمی را طلب می کنند. به دلیل اینکه خود زعفران یک کالای گران قیمت محسوب می شود. پس اگر کسی بخواهد به طور مثال ۱ کیلو زعفران را بسته بندی کند، پول زیادی را برای این حجم هزینه می کند.

حال اگر بخواهد همین حجم را در بسته بندی زعفران ۱ گرمی به بازار عرضه کند، تنها به ۱۰۰۰ ظرف یک شکل نیاز دارد. حال آنکه همه  ظروف زعفران مورد استفاده او به یک شکل نخواند بود.

خرید ۵۰۰ عددی، ۲۰۰ عددی و حتی ۳۰ عددی هم در بین خریداران به چشم می خورد. این حجم از خرید ظرف زعفران معمولا یک خرید عمده ظرف زعفران محسوب نمی شود.

بنابراین به طور کلی خرید های کارتنی در تیراژ هایی فراتر از آنچه که گفته شد یک خرید عمده ظرف زعفران است.

خرید ظروف زعفران دسته اول چه مزایایی دارد؟

واقعیت این است که در تیراژ تولید پایین که اختصاص به تولید کنندگان زعفران کوچک یا خانگی دارد، خرید دسته اول ظروف شاید خیلی مهم نباشد. از این جهت این گزاره درست است که قیمت ظرف زعفران از فروشنده دسته اول نسبت به خرید عمده ظروف زعفران از بنکدار یا واسطه، ممکن است هزینه ظرف را افزایش چشمگیری دهد، اما اساسا خود ظرف زعفران معمولا نسبت به ارزش کل بار عدد بزرگی محسوب نمی شود. مگر زمانی که از جعبه برای بسته بندی زعفران استفاده شود که یک پک هدیه زعفران برای استفاده های لوکس است.

قیمت ظرف زعفران در بازار

شرایط حساس کنونی اقتصاد کشورمان به شکلی است که امکان قیمت دهی قطعی حتی برای کوتاه مدت سخت و حتی نا ممکن است. اما می توان نوع بسته بندی زعفران را با توجه به گرانی و ارزانی قیمت ظرف زعفران طبقه بندی کرد.

گران ترین ظرف زعفران

· گران ترین ظرف زعفران ، ظرف فلزی زعفران یا قوطی زعفران است. دلیل اینکه این محصول گران تر از سایر محصولات است به خاطر کاربرد فلز در آن است. قیمت ظرف فلزی زعفران در بازار معمولا تا ۴۰٪ گران تر از سایر محصولات است.

· در رده بعدی گران ترین ظرف زعفران ظرف کریستالی ایستاده زعفران است. ظروف کریستالی از ترکیب پلیمر و شفاف کننده بعنوان متریال های اصلی و برخی دیگر از مواد ساخته می شود.

· ظروف کریستالی گرد و ظروف کریستالی مستطیل نیز در رده سوم گران ترین ظرف زعفران قرار دارند.

· اما جعبه بسته بندی زعفران که در اصطلاح به آن Secondary packages هم گفته می شود برای بسته بندی ثانویه ظروف زعفران استفاده می شود.

برای خرید عمده ظروف زعفران  می توانید با شرکت صدف پک بعنوان بزرگترین کارخانه تولید ظروف زعفران تماس بگیرید. خرید از صدف پک این اطمینان را به شما می دهد که قیمت ظرف زعفران خریداری شده نسبت به سایر فروشگاه ها پایین تر است و با کیفیت بالاتری عرضه می شود.

اولین شرکت تولید کننده ظروف زعفران در ایران شرکت صنایع پلاستیک صدف توس بوده است که در سال ۱۳۶۵ تاسیس شده و امروز با نام صدف پک بهترین و بزرگترین تولید کننده ظروف زعفران در جهان است.

خرید عمده ظرف زعفران از کدام شرکت می بایست انجام شود؟

حالا باید بدانیم که برای خرید ظروف زعفران باید به کدام شرکت اعتماد کنیم و چه نکاتی را یک شرکت برای فروش ظرف زعفران می بایست رعایت کند.

· خرید عمده ظرف زعفران از فروشنده دسته اول و حصول اطمینان از قیمت ظرف زعفران

· خرید ظرف زعفران با فاکتور رسمی

· خرید عمده ظروف زعفران استاندارد مطابق با استاندارد های صادراتی و بهداشتی

· تنوع موجود در ظروف زعفران و خشکبار

· ارائه سرویس مناسب به مشتری در جریان خرید ظروف زعفران و خشکبار

· ارائه سرویس مناسب به مشتری در جریان خرید ظروف زعفران و خشکبار

شرکت صدف پک با ارائه بیش از ۸۰ تنوع در ظروف زعفران و خشکبار می تواند مجموعه ای از انتخاب های منحصر به فرد را برای خرید ظروف زعفران و خشکبار ارائه می دهد. همچنین به دلیل قدرت تولید بالا قیمت ظروف زعفران در این شرکت با این کیفیت قابل مقایسه نخواهد بود.

شرکت صدف پک با اخذ گواهینامه های مختلف بین المللی از جمله استاندارد ISO 9001 که به مدیریت کیفیت می پردازد، کیفیت قابل ملاحظه ای در سرویس دهی به مشتریان ایرانی و خارجی را ارائه می دهد که فرآیند خرید ظروف زعفران و خشکبار را تسهیل خواهد کرد.

جمع بندی

خرید عمده ظروف زعفران  به دلایل عمده ای که ذکر شد اهمیت دارد. بنابراین یافت یک تامین کننده که تمام ویژگی های ذکر شده را داراست، می تواند قدمی قابل ملاحظه برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع بوده و این امکان را فراهم کند که قیمت ظروف زعفران مقرون به صرفه باشد.

 2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1415966