خباز: گلایه مردم از اصلاح‌طلبان به معنای پشت کردن به گفتمان اصلاحات نیست/ اصلاح‌طلبان بازنگری کنند

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اصلاح طلبی یک «گفتمان» و «اندیشه» است و باید توجه داشت که هیچگاه نمی‌توان یک اندیشه را از بین برد.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح طلب در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با خبرآنلاین در خصوص احتمال ظهور یک جریان سوم سیاسی در کشور و به حاشیه رانده شدن اصلاح طلبان و اصولگرایان، اظهار داشت: بنده به این دلیل که خود را اصلاح طلب می‌دانم، در خصوص جریان سیاسی متبوع خود صحبت می‌کنم. به نظر من اصلاح طلبی یک «گفتمان» و «اندیشه» است. باید توجه داشت که هیچگاه نمی‌توان یک اندیشه را از بین برد.

در همین رابطه بخوانید؛


رونمایی روزانه از کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ /اصولگرایان پرتعداد و اصلاح طلبان بلاتکلیف

وی ادامه داد: اگر مردم مخالفتی را از خود بروز می‌دهند، معنی این مخالفت پشت کردن به جریان اصلاحات نیست، بلکه آنها از برخی اصلاح طلبان گله دارند. برای مثال مردم ما هیچگاه با اسلام مخالفتی نداشته‌اند، بلکه با برخی «مسلمان نماها» زاویه دارند، زیرا برخی اسلام را یک ابزار برای رسیدن به مطامع دنیوی خود کرده‌اند.



این فعال سیاسی اصلاح طلب با پیش‌بینی در خصوص جریان سیاسی متبوع خود، عنوان داشت: اصلاح طلبی همانند یک «خورشید» است که یک سری رفتارهای نامناسب از برخی اصلاح طلبان، همانند یک ابر بخشی از نور آن را پوشانده است؛ هرچند که همین ابرها نیز به مرور زمان کنار می‌روند.

خباز در پایان با تأکید بر لزوم بازنگری برخی از اصلاح طلبان در رفتارهای سیاسی خود، ابراز داشت: بنده معتقدم بخشی از نیروهای اصلاح طلب باید یک بازنگری جدی در برخی از رفتارهای خود داشته باشند. زیرا مردم در مقاطعی به آنها رأی داده‌اند ولی به آنچه از ایشان انتظار داشتند، نرسیده‌اند. امروز نه تنها این دسته از اصلاح طلبان، بلکه بخش‌هایی از حاکمیت باید در ارتباط خود با مردم بازنگری کنند و خود را در سطح مردم ببینند.

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =