تقدیر ایدرو از عملکرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران خودرو

ایکوپرس نوشت: رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در احکام جداگانه ای، فرشاد مقیمی و محمدرضا فیض بخش را به عنوان نمایندگان این سازمان در هیات مدیره ایران خودرو ابقا کرد.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ایران خودرو، خواستار اجرای برنامه های عملیاتی برای افزایش ملموس رضایت مشتریان و تقویت شاخص های ایمنی و رفاهی در محصولات این خودروساز شد.

امیر بیات با تشریح انتظارات ایدرو از ایران خودرو، از هیات مدیره خواست تا تغییرات اساسی و بنیادی در تولید محصولات با بهره گیری از دانش روز جهانی و تنوع در کلاس و سگمنت های مختلف محصول را با جدیت بالا دنبال کنند.
بیات افزود: ضروری است تا براساس شیوه های موفق کمپانی های بزرگ خودروسازی، بخش طراحی و ایده پردازی ایران خودرو سلایق و نیازهای واقعی مصرف کنندگان را مطالعه و براساس آنها به طراحی خودروهای جدید بپردازد تا همگونی محصولات با تقاضا و سلیقه مردم به توسعه این صنعت و رضایت بیشتر مشتریان از محصولات داخلی منجر شود.
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تبدیل دارایی های راکد به سرمایه مولد برای افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات ایران خودرو را از دیگر انتظارات ایدرو به عنوان متولی صنعت خودروی کشور برشمرد.

وی اصلاح ساختار تعامل خودروسازان با قطعه سازان و تقویت زنجیره تامین با هدف افزایش کیفیت خودروهای تولیدی را مطرح کرد و از هیات مدیره ایران خودرو خواست تا محصولات قدیمی را با محصولات جدید که به سطح روز خودروهای جهان نزدیکتر باشد، جایگزین کنند.
به گفته بیات طراحی و تکمیل پلت فرم مشترک خودروهای داخلی از دیگر توقعات ایدرو از هیات مدیره جدید ایران خودرو برای بومی سازی و کاهش ارزبری محصولات است .
فرشاد مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این جلسه، با بیان این که تمامی موارد طرح شده توسط ایدرو در دستور کار ایران خودرو قرار دارد گفت: تمام پروژه های تعریف شده درحال اجرا و پیگیری است.
وی افزود: از ابتدای امسال تا امروز هشتم مردادماه، ۱۶۹ هزار و ۴۹۷ دستگاه خودرو تولید کرده ایم که ۴۴ هزار و ۴۴۴ دستگاه خودرو بیش تر از عدد تولید سال گذشته است. تولید سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۲۵ هزار و ۵۳ دستگاه بوده است.
گفتنی است، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از عملکرد مطلوب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ایران خودرو و همچنین برگزاری برخط مجمع عمومی عادی و فوق العاده امسال ایران خودرو قدردانی کرد.

۲۲۳۲۲۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =