فرمانداری ارومیه پیگیر تامین نیازهای اولیه مناطق روستایی است

فرماندار ارومیه گفت: تامین نیازهای اولیه مناطق روستایی ضروری است و فرمانداری ارومیه به جد پیگیر این موضوع است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی زاده در این جلسه با اعلام اینکه به صورت جدی پیگیر مطالبات دهیاران می باشد، اظهار داشت: تلاش دهیاران در وضعیت کنونی اقتصادی کشور، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فرماندار ارومیه همچنین تامین نیازهای اولیه مناطق روستایی را ضروری دانسته و افزود: تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، تامین منابع مالی دولت را تحت تاثیر قرار داده و همین امر پیشبرد برخی از طرح های عمرانی را کند ساخته است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه با تمام توان باید در مسیر رفع محرومیت روستاها گام برداریم، تصریح کرد: با همراهی دهیاران و دستگاه های مختلف می توان بسیاری از کاستی ها را جبران کرده و مطالبات روستاییان را برآورده ساخت.

عمده مشکلات روستاهای بخش مرکزی شهرستان ارومیه چون تامین آب شرب، جمع آوری پسماند، بهبود وضعیت راهها، ساخت و سازهای غیرمجاز، لایروبی انهار، نگهداری حریم توسط دستگاههای متولی و مطالعه، اجرا و بازنگری در طرح های هادی در این جلسه طرح و تصمیم گیری شده و برای موارد دیگر مقرر شد که با حضور متولیان امر جلسات تخصصی برگزار شود.

بخش مرکزی شهرستان ارومیه دارای ۳۰۰ روستا، ۹ دهستان و ۲۴۰ دهیاری می باشد که تعدادی از این دهیاری ها به صورت تمام وقت و تعدادی دیگر به صورت پاره وقت فعالیت می کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =