فرماندار ارومیه : اجازه بهره برداری انتخاباتی از دریاچه ارومیه را به کاندیداها نمی دهیم

نشست مشترک جمعی از دهیاران بخش مرکزی با فرماندار ارومیه، معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی در مسجد صاحب الزمان روستای شورکندی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،اين نشست در راستاي رسيدگي به مشكلات روستاهاي منطقه و بررسي مطالبات دهياران برگزار و تصميمات لازم در اين زمينه اتخاذ شد.

معاون برنامه ريزي و عمراني فرماندار اروميه در اين نشست با تاكيد بر همكاري و همدلي ادارات و دهياران اظهار داشت: دولت حمايت از دهياران و روستائيان را در مقوله هاي مختلف ضروري مي داند و با جديت پيگير مطالبات دهياران خواهيم بود.

فرماندار اروميه نيز دهياران را نماينده دولت در روستاها دانسته و گفت: دهياران بيشتر از مديران ديگر با مشكلات روستاها آشنا هستند و با توجه به وظايف تعريف شده براي دهياران در قوانين، پشتيباني لازم صورت خواهد گرفت.

عباس حسن خاني با تاكيد بر گزارش نواقص و كاستي ها به بخشداري توسط دهياران، تصريح كرد: تلاش داريم اعتبارات بيشتري به دهياران و روستاها اختصاص دهيم.

وي افزود: بايد به بحث ساخت و سازهاي غيرمجاز و تفكيك اراضي در روستاها توجه ويژه شود و ادارات متولي در امور عمراني روستاها نيز بايد در مواردي چون راه سازي و غيره، نظر مساعد روستائيان را جلب نمايند.

فرماندار اروميه مهمترين ماموريت دولت در شهرستان اروميه را مديريت منابع آب معرفي كرده و خاطرنشان ساخت: در راستاي صرفه جويي و آبهاي سطحي برنامه ريزي مدوني صورت گرفته و به طور كلي سياست اصلي ما در اين زمينه، هدايت آبهاي سطحي است.

حسن خاني با اشاره به اينكه دولت تدبير و اميد تلاش جدي براي احياي درياچه اروميه دارد، گفت: هر اعتباري كه صرف احياي درياچه اروميه مي شود، سرمايه گذاري بوده و هزينه نيست.

وي تاكيد كرد: اجازه نخواهيم داد كانديدايي از مقوله درياچه اروميه و مطالبات روستائيان در حضور مديران دولتي، بهره برداري سياسي و انتخاباتي كند.

فرماندار اروميه افزود: ما مجري انتخابات بوده و بي طرف هستيم و مبادا دهياران وظايف شغلي خود را با مباحث انتخاباتي درگير نمايند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =