علی کفاشیان گفت: «کروش تا چند روز آینده آخرین برنامه‌های خود را برای تیم ملی، امید و همچنین دستیارانش به ما اعلام خواهد کرد.»

ایسنا - رییس فدراسیون فوتبال درباره لغو جلسه‌اش با کارلوس کروش گفت: «قرار بود پنجشنبه جلسه‌ای با یکدیگر برگزار کنیم، اما به دلیل این که کروش کمی کار داشت، این جلسه به هفته آینده موکول شد. قرار است که کروش طی چند روز آینده برنامه‌های خود را به ما اعلام کند و آخرین تصمیم‌های خود را درباره سرمربی تیم‌ ملی امید و همچنین دستیارانش در تیم‌ ملی بزرگسالان اعلام کند. البته ما هم اطلاعاتی را که فکر می کردیم مورد نیاز کروش است، از بازیکنان و مربیان قبلی تهیه کرده ایم و کروش پس از مطالعه آن‌ها آخرین نظر خود را اعلام خواهد کرد.»

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد نامزد ریاست AFC شود، گفت: «فکر نمی کنم در این انتخابات نامزد شوم، چرا که زمینه آن را ندارم.»

کفاشیان درباره وضعیت ریاست کمیته داوران هم گفت: «قرار است به زودی در جلسه هیات رییسه این موضوع را نیز مطرح کنیم. فعلا چهار نفر از جمله شفق، تاج و دو نفر دیگر را مد نظر داریم و از بین آن‌ها یک نفر را به عنوان رییس کمیته داوران انتخاب خواهیم کرد.»

وی با اشاره به رفع شدن موضوع بلوکه شدن پول فدراسیون فوتبال،‌ ادامه داد: «این پرونده روند قانونی خود را طی کرده و ما هم با علی دایی اختلافی نداشتیم. سازمان دارایی این پول را بلوکه کرده بود و البته موضوع این پرونده نیز با پرونده مصطفوی کاملا فرق داشت.»

40

کد خبر 141678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =