حالا هواداران پرسپولیس جام آسیایی می‌خواهند

کاپیتان سابق پرسپولیس ضمن اشاره به موفقیت های اخیر سرخ‌ها در این فصل بر این باور است که حالا همه از این تیم انتظار دارند که در آسیا جامی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان بیاورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ابراهیم اسدی هافبک سابق پرسپولیس در خصوص شرایط حال حاضر این تیم گفت: پرسپولیس برای  تداوم موفقیت لیگ قهرمانان آسیا باید به فکر ترمیم و تقویت برخی از پست های خود باشد. اگر این مساله از سوی مسوولان باشگاه مورد توجه قرار بگیرد، قهرمانی در آسیا برای این تیم دور از دسترس نیست.

او در ادامه افزود: به اعتقاد من ترمیم در خط دفاعی و جذب یک دروازه بان دیگر می تواند پرسپولیس را به تیم کاملی تبدیل کند.


اسدی در خصوص برنامه این تیم برای ادامه بازی های لیگ پس از قهرمانی تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس باید تمام قدرت و قوا بازی های بعدی اش را پی گیری کند. ما باید حرفه ای فکر کنیم و در ادامه بازی ها هم شاهد ادامه روند موفقیت های تیم باشیم. درست است قهرمانی پرسپولیس مسجل شده اما باید به گونه ای کار را ادامه دهد که تمام امتیازات باقی مانده را هم به دست آورد. درست است بها دادن به جوانان اتفاق خوبی است اما این فرصت ها باید کم کم و رفته رفته به مهره های جوان داده شود. 


پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ باید به فکر موفقیت در جام حذفی باشد و در ادامه نیز گوشه چشمی به قهرمانی در آسیا داشته باشد، مثل تفکری که در تیم های بزرگ دنیا مانند رئال مادرید، بایرن و.... وجود دارد. 


هافبک سابق پرسپولیس در مورد عملکرد هافبک های این تیم به خبرنگار خبرآنلاین گفت: من در مجموع عمکلرد هافبک های این تیم را مثبت دیدم. البته در میان این نفرات، شرایط کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی را بهتر دیدم. این 2هم از فاکتور جنگدگی برخوردار هستند هم بازیکنان دونده ای هستند و به خوبی مسوولیت های خود را در تریکب انجام می دهند. مهدی ترابی هم ستاره بی چون و چرای خط میانی است که هم در امر بازی‌سازی مثبت کار می کند و هم این که در  گلزنی فوق العاده عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:کالدرون هم دعوت پرسپولیسی‌ها را رد کرد/عکس

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    5 8
    با کدوم پول؟واسه همین بازیکنان پول نداریم!حتما ژاوی بخریم!
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    21 4
    شتر در خواب بیند پنبه دانه!
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    22 4
    آره والا ولی خوب اونجا دیگه بابا مسعود ندارن
  • ناشناس IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    26 3
    حیف که بابا مسعود تو آسیا کاره ای نیست
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    9 3
    ما که از خدامونه ولی فوتبال ایران با این وضعیتش باید قید قهرمانی در آسیارو بزنه چه ملی چه باشگاهی
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
    8 1
    حتما!