سریعترین گل دریافتی پرسپولیس در لیگ نوزدهم

نساجی توانست خیلی زود دروازه پرسپولیس را باز کند تا رکوردی را در این زمینه ثبت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند. در این دیدار روح الله باقری مهاجم سابق استقلال در دقیقه 5 توانست با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس و بوژیدار رادوشوویچ را باز کند.


این سریعترین گلی بود که پرسپولیس در لیگ نوزدهم دریافت کرده است. پیش از این، سرخپوشان هرگز در 20 دقیقه ابتدایی بازی های این فصل، دروازه شان باز نشده بود. قبل از گل روح الله باقری، سریعترین گلی که پرسپولیس در لیگ امسال دریافت کرده بود، گل ارسلان مطهری در دربی برگشت بود که در دقیقه 24 به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: ببینید | گل دیدنی نساجی به پرسپولیس توسط روح الله باقری نساجی

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1416871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • SE ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    4 7
    گل شانسی بود و گاهی اوقات پیش می آید که توپ روی پای بازیکن جفت و جور و باصطلاح قفل می شود و چنین صحنه های نادری پدید می آید که نباید آنرا به حساب خلاقیت بازیکن گذاشت بلکه بیشتر به مدد شانس و اقبال است که روی خوش خود را به این بازیکن در این لحظه نشان داده است. اگر همین شرایط مجدداً تکرار شود و دروازه بان هم درون دروازه نباشد و دروازه خالی باشد شاید بازیکن مزبور نتواند توپ را به کنج بالایی دروازه بزند و حتی ممکن است به خارج از چارچوب دروازه بزند!