رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال

مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف از اراضی ملی در دو نقطه جزیره به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر عنوان داشت: هفته گذشته یک قطعه زمین در شهر سوزا به مساحت ۱۳ هزار و ۱۷۴ مترمربع به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و قطعه دیگری در اطراف روستای باسعیدو به وسعت ۴۰ هزار و ۱۳۴ مترمربع با ارزشی معادل هشت میلیارد و ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال توسط نیروهای این یگان رفع تصرف شد.
وی ادامه داد: زمین رفع تصرف شده در اطراف روستای باسعیدو خارج از طرح هادی این روستا می باشد.
 مازندرانی ادامه داد: اعضای این یگان در راستای وظایف کاری و با اخذ تایید و دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم، حافظ حقوق ملی و دولتی در جزیره قشم هستند.
به گفته وی، دامنه عملکرد یگان حفاظت از اراضی ملی  و دولتی در سال‌های اخیر و پس از حضور حمیدرضا مومنی در مسند ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گسترش چشمگیری داشته است.
مسوول یگان حفاظت از اراضی ملی  و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از حمایت‌های قانونی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تقدیر کرده و گفت: همکاری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان، مشاور و مدیرکل  حوزه مدیرعامل و مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم برای تحقق وظایف این یگان، قابل‌تجلیل است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =