خائن‌ها اینجا در ایران هستند!

جام جم نوشت:اعضای فدراسیون جودو در حالی برای شرکت در دادگاهCAS باید به سوئیس سفر کند که سفارتخانه این کشور در ایران برای مسئولین ایرانی روادید صادر نکرده است.

روز 26 شهریورماه دادگاه حکمیت ورزش برای رسیدگی به پرونده شکایت جودو ایران علیه تعلیق ناعادلانه در سوییس برگزار می شود.تا پیش از این و به دلیل شرایطی که ویروس کرونا بر جهان به وجود آورده است قرار بود تا این دادگاه به صورت آنلاین برگزار شود،اما اعتراض فدراسیون جودو ایران و کمیته ملی المپیک باعث شده تا ظاهرا تغییری در این برنامه به وجود بیاید.

قرار است هیات اعزامی از ایران راهی سوئیس شوند تا از نزدیک دفاعیات خودشان را انجام بدهند اما اینجا یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن هم از طرف کشوری است که در ظاهر بی طرف است و نقش یک میانجی را بازی می کند! کشور سوییس.

فدراسیون جودو با هماهنگی مسئولان ورزش کشور که ماه هاست برای نوشتن لوایح و دفاع از حقانیت جودو ایران به صورت شبانه روزی تلاش می کنند به همراه هزاران جودوکار در سراسر کشور که نتیجه دادگاه CAS برایشان اهمیت ویژه ای دارد، اکنون چشم انتظار صدور روادید هیئت اعزامی ایران هستند تا این گروه به موقع در دادگاه حاضر شوند.

با وجود هماهنگی های صورت گرفته وزارت ورزش و جوانان با وزارت امور خارجه و همکاری این وزارتخانه و ارسال یادداشت به سفارت سوییس در ایران، متاسفانه این سفارتخانه تاکنون هیچ گونه همکای با فدراسیون جودو نداشته است. این عدم همکاری نگرانی های زیادی را درخصوص اعزام به موقع هیئت اعزامی به دادگاه حکمیت ورزش ایجاد کرده است. اقدامی که در صورت سهل انگاری، ممکن است عواقب بسیار زیادی برای جودو کشور در پی داشته باشد. فدراسیون جودو امیدوار است باتوجه به فرصت کوتاه باقی مانده ، سفارت سوییس در ایران برای صدور به موقع روادید اقدام نماید تا هیچ مشکلی برای حضور نمایندگان ایران در دادگاه CAS به وجود نیاید.

دادگاه حکمیت ورزش نه فقط برای جودو که برای ورزش ایران از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که رای صادر شده در این دادگاه می تواند روی سایر رشته های المپیکی ایران هم تاثیر گذار باشد.به همین دلیل است که کمیته المپیک و فدراسیون شده هر چه در چنته داشتند رو کرده اند تا بتوانند قضات این دادگاه را به صدور یک رای عادلانه تشویق کنند.رایی که حقانیت ایران و ایرانی را می رساند.

با آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو که همیشه در این زمینه پاسخگو بوده است تماس گرفتیم که این بار موفق به برقراری ارتباط نشدیم اما میراسماعیلی ظاهرا حرف خودش را در اینستاگرام زده است.او با انتشار بخشی از فیلم دلیران تنگستان هرآنچه که باید را به زبان آورده است.بخشی از این فیلک که میراسماعیلی منتشر کرده  این مضمون رو دارد:«برادران،ما امروز در لحظه تاریخی حساسی قرار گرفتیم که بی تردید ورق درخشانی از تاریخ مبارزات ملت را به خود اختصاص خواهد داد.مهم این است که با دو حریف در میدان می جنگیم،یک حریف دشمن مهاجم و حریف دیگری خائنینی که تن به نوکری متجاوز داده اند.ای کاش فقط با دشمن اصلی روبرو بودیم چون با همه زورمندی اش،می جنگیدیم،می کشتیم و کشته می شدیم.ضربه اصلی را همین خائنین به ما می زنند.»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =