رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان: طی روزهای اخیر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در همدان به ۳ هزار و ۱۳۱ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون در استان همدان ۳۸۸ نفر از بیماران کرونایی فوت کرده و هم اکنون نیز ۴۷ بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه داریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با اجرای محدودیت‌ها توانستیم میزان شیوع ویروس کرونا در استان را کاهش دهیم و تاکنون شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به ۳ هزر و ۱۳۱ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون میزان مبتلایان روزانه در استان همدان به زیر ۳۰ نفر رسیده، اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته  ۱۹ نفر بیمار جدید در استان با تست قطعی کرونا داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به سفر نماینده سازمان بهداشت جهانی به همدان گفت: در بازدید وی وجود ۷۰۰۰ تخت بیمارستانی آماده برای بیماران کرونایی در استان و ایجاد مراکز ۱۶ ساعته برای رسیدگی اولیه بیمارن مشکوک مورد بررسی قرار گرفت و ما در بین برترین استان‌های برای تمهیدات بیمارستانی و پزشکی در زمینه‌ ویروس کووید ۱۹ قرار داریم.

دکتر حیدری مقدم  با تاکید بر استفاده از ماسک در بیرون از خانه برای همگان، خاطرنشان کرد: منشاء ۸۰ درصد ابتلا به ویروس کرونا در استان  ما ارتباطات درون خانوادگی و شرکت درمراسم عروسی و عزا است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =