۴۷۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری خارجی در شهرکهای صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: ۱۷سرمایه‌گذار خارجی با سرمایه‌گذاری ۴۷۰میلیون یورو در شهرکها و نواحی صنعتی قزوین به فعالیت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اعلام این خبر گفت: این سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی کاسپین، لیا، حکیمیه و حیدریه به فعالیت می‌پردازند.
خانپور یادآور شد: سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در شهرکهای صنعتی قزوین از کشورهای آلمان، فرانسه، لهستان، ایتالیا، کره جنوبی، هندوستان، ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان هستند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین با اشاره به سرمایه گذاری این شرکتها تصریح کرد: بالغ بر ۴۷۰میلیون یورو سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی است که با اشتغال یک هزار و ۸۶۹ نفر در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین مستقر شده اند.
خانپور افزود: از این تعداد ۱۲واحد تولیدی به بهره برداری رسیده و مابقی در مرحله نصب سوله، دیوارکشی و تخصیص زمین می باشند که ۱۰واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین، ۵واحد در شهرک صنعتی لیا ، یک واحد در شهرک حیدریه و یک واحد در شهرک صنعتی حکیمیه  مستقر هستند.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان محصولات تولیدی این شرکتها را ماشین لباس شویی و ظرفشویی، بطری پلی اتیلن، سیلیکات سدیم، فولی خودرو، مواد پلی اورتان، مواد اولیه داروهای شیمیایی، داس و درگز، محصولات بتنی،  پارچه و پرده توری، پیستون خودرو، تسمه خودرو، ورق کارتن چند لایه، شیر استریلیزه و پنیر سفید ایرانی، ورقهای فشرده چوبی با روکش پی وی سی، تصفیه روغن، قیر و گریس و... برشمرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =