آخرین آمار جهانی کرونا، شمار مبتلایان به ۱۹ میلیون نفر نزدیک شد

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به مرز ۱۹ میلیون نزدیک شده است.

به گزارش خبرآنلاین، تا کنون  ۱۸,۸۴۲,۶۹۱ تن مبتلا و ۷۰۷,۳۴۵  تن بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهده می کنید. تصاویر و منابع از سایت ورد اُ میترز آمار لحظه ای مبتلایان و کشته شدگان را به تفکیک به روز رسانی می کند که برای دیدن آن ایــــــنــــــجــــــــا کلیک کنید.

نگاهی به آمار ۳۰ کشور آلوده دنیا

در تازه ترین موضع گیری های رئیس جمهور آمریکا وی بار دیگر انجام تست های زیاد را باعث شیوع گسترده ویروس کرونا دانسته است. وی که با آکسیوس گفتگو می کرد در خصوص آمار بالای جان باختگان نیز گفت: آنها در حال مرگ هستند، اما این بدان معنا نیست که ما آنچه را می توانیم، انجام نمی دهیم. تا جایی که بتوان اوضاع را کنترل کرد، تحت کنترل است.

به گزارش ان بی سی نیوز بررسی‌های جدید در آمریکا نشان داد که بیماری کووید ۱۹ هر ۸۰ ثانیه یک آمریکایی را می‌کشد و این به معنای سرعت گرفتن مرگ ناشی از این ویروس در ایالات متحده است.

به گزارش کلینیکال ترایالز، وزارت دفاع روسیه ۴۲ روز پس از تزریق واکسن کرونای خود به داوطلبان اعلام کرد: بار دیگر این افراد مورد کنترل قرار گرفتند حال تمامی آنها خوب است و هیچ مشکلی دیده نمی شود. مطابق برنامه، ۴۲ روز پس از تزریق واکسن کرونا به داوطلبان، آنها برای بررسی های پزشکی به بیمارستان بوردنکو بازگشتند. 

با همه گیری ویروس کرونا، برزیل به شدت ضربه خورده است و علاوه بر اینکه دولت برزیل در مهار کرونا ناموفق عمل کرده است، حالا ساختار اقتصادی بخش‌های خصوصی بسیاری از شرکت‌های بزرگ برزیل دچار بحران بی سابقه رکود و در آستانه ورشکستی هستند. کارشناسان می گویند مخالفت بولسونارو با توصیه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا و ترویج داروهای تأیید نشده همانند کلروکین و هیدروکلروکین نقش مهمی در شیوع این بیماری مسری در برزیل داشته است.

شمار مبتلایان به کرونا در هند نیز به شدت رو به افزایش است و این کشور در رتبه سوم خطرناک ترین کشورها از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارد. به گزارش تریبون هزاران تن از افراد مبتلا به کرونا در هند پس از آزمایش ابتلا به این ویروس، با دادن نام و آدرس اشتباه به متولیان آزمایشگاه‌ها پا به فرار گذاشتند.
 

بیشتر بخوانید:

آمار لحظه ای مبتلایان به ویروس کرونا را ببیند/ آمریکا همچنان در صدر قرار دارد

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۱۸ میلیون نفر نزدیک شد

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۱۶میلیون و ۸۰۰هزار نزدیک شد

۳۱۰۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1417992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =