پویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شد

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از راه‌اندازی پویش دانش آموزی "به توان میلیون" با رویکرد اطعام غدیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : مهران شیخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک دهه امامت و کرامت اظهار داشت: به مناسبت یوم‌الله غدیر خم، تشکل دانش آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان کرمان پویش دانش آموزی به توان میلیون با رویکرد اطعام در غدیر را راه‌اندازی کرده است .

وی با بیان اینکه این پویش در دو قسمت اطعام غدیر و کاروان شادی غدیر برگزار می‌شود گفت: پویش دانش آموزی به توان میلیون با نگاه ایجاد فضای همدلی و مهربانی و کمک مؤمنانه در استان برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با اشاره به اینکه دانش آموزان در این طرح به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه اقدام می‌کنند افزود: اجرای گروه سرود در سطح شهرستان‌های استان و راه‌اندازی کاروان شادی به مناسبت عید غدیر از دیگر برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر خم اطعام غدیر انجام می‌شود ادامه داد: غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله یا شیوع ویروس کرونا طبخ شده در بین محرومین با رعایت کرامت ایشان پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه امکان شرکت در این پویش برای همه وجود دارد افزود: با شماره‌گیری *۸۸۰# امکان مشارکت همه در سراسر استان در پویش اطعام غدیر فراهم است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =