۰ نفر
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
معرفی فروشگاه اینترنتی مدرن انتخاب سنتر

‌در شرایط کنونی باتوجه به وجود بیماری کرونا و افزایش قیمت ها، دغدغه اکثر کسانی که به دنبال خرید لوازم خانگی می باشند پیدا کردن فروشگاهی با حفظ پروتکل های بهداشتی و قیمت مناسب لوازم خانگی می باشد.

در بهترین حالت شما برای خرید لوازم خانگی مد نظر خود یک الی دو ساعت خارج از خانه زمان میگذارید که با وجود شیوع بیماری کرونا از ریسک بالایی برای سلامتی شما برخوردار می باشد.

 در چند سال اخیر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر بستری را برای خرید آنلاین لوازم خانگی  فراهم کرده است که شما به راحتی از خانه خود می توانید تمام اطلاعات مورد نظر محصول خود را کسب کنید و ضمن مقایسه قیمت ها بهترین خرید را از انتخاب سنتر داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر دارای سه شعبه فروشگاهی در قلب لوازم خانگی تهران (امین حضور) می باشد که  تمامی برند های مطرح روز ایران را از جمله : دوو، اسنوا، سامسونگ، ال جی، بوش، جی پلاس، امرسان، تی سی ال، ایکس ویژن و ... پوشش می دهد ضمن آنکه شما امکان مراجعه حضوری را نیز دارید.

خرید از سراسر ایران

از هر کجای ایران که هستید از انتخاب سنتر امکان خرید دارید، انتخاب سنتر ضمن پوشش دهی سراسری ایران بزرگ بستر ارسال رایگان و پرداخت در محل را در هرکجای ایران فراهم کرد است، که از این نظر می توان انتخاب سنتر را یکی از بی رقیب ترین فروشگاهای اینترنتی لوازم خانگی دانست.

تضمین اصالت کالا

با خیال راحت از انتخاب سنتر خرید کنید،   تمامی اجناس موجود در انتخاب سنتر دارای ضمانت اصالت کالا و ضمانت معتبر شرکتی می باشند و شما می توانید از این نظر مطمئن باشید که از فروش هرگونه کالای قاچاق و بی کیفیت در انتخاب سنتر پرهیز می شود ضمن آنکه تمامی اجناس دارای ضمانت سلامت می باشد

بهترین قیمت، بهترین انتخاب

شعار و هدف فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر ارائه بهترین قیمت برای بهترین کالاها می باشد، انتخاب سنتر همواره به دنبال ارائه  بهترین قیمت برای جذب بیشترین مشتری بود است، بستر گسترده مشتریان انتخاب سنتر همواره اجازه ارائه بهترین قیمت ها را به این فروشگاه داده است.

نماینده رسمی گروه انتخاب

انتخاب سنتر نماینده رسمی گروه انتخاب (دوو، اسنوا، تکنوگاز) می باشد که شما می توانید بروزترین محصولات اسنوا)  لباسشویی اسنوا، ساید بای ساید اسنوا، ال ای دی اسنوا و ...)، دوو و تکنوگاز را از انتخاب سنتر با بهترین قیمت خریداری کنید.

کلام آخر

با در نظر گرفتن شرایط کنونی، خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی را می توان یکی از بهترین گزینه ها دانست، با توجه به تمامی مزیت های خرید از فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر مراجعه و بازدید ازین فروشگاه قبل از خرید هر نوع از لوازم خانگی خالی از لطف نیست.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418367