مدیرکل صدا و سیمای همدان: رسانه‌ها در خاکریز اول مقابله با کرونا هستند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: رسانه‌ها در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در خاکریز اول و در کنار کادر درمان هستند و در این عرصه خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر ؛ مهدی دهقان‌نیری در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن شهید آوینی سپاه ناحیه ملایر گفت: رسانه‌ها در این عرصه جلوتر از دیگر نهادها و ارگان‌ها و در کاهش روند شیوع بیماری کووید ۱۹ تاثیرگذار بودند.

وی با تاکید بر اینکه اگر خبرنگاران نبودند، حجم بیماران بیشتر از تعداد کنونی بود افزود: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در آموزش‌هایی که به مردم ارایه دادند، حتی به جای آموزش و پرورش، ورزش، دانشگاه‌ها، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای دیگر موفق عمل کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به ادامه‌دار بودن این آموزش‌ها از رسانه‌ها، از اصحاب رسانه شهرستان ملایر درخواست کرد: در ماه محرم و صفر نیز بلندگوی رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این ماه به مردم گوشزد کنند.

دهقان‌نیری به فعالیت ۲ هزار و ۲۰۰ هیات ثبت شده و ۷۰۰ هیات مذهبی ثبت نشده در استان همدان اشاره کرد و ادامه داد: امروز وظیفه اصحاب رسانه و خبر سنگین است تا با به‌کارگیری فکر، بصیرت و تبعیت، مردم را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خطر ویروس کرونا آگاه کنند.

وی گفت: در کنار رسانه‌ها، نهادهای دیگری همچون سپاه و بسیج نیز برای مقابله با کرونا خوب عمل کرد و کمک‌های مومنانه جلوه زیبایی از کمک‌های مردمی را به نمایش گذاشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان ضمن تبریک دهه ولایت و هفته خبرنگار اظهار داشت: هر اندازه خبرنگار آزادتر باشد و راحت‌تر حرف بزند، امنیت و آرامش مردم بیشتر است.

دهقان‌نیری برخی مدیران استان همدان را غیررسانه‌ای ارزیابی کرد و خواستار همکاری و تعامل بیشتر در عرصه اطلاع‌رسانی شد و بیان کرد: یکی از وظایف ما تولید محتوا است و آمادگی لازم را داریم به طور عادلانه تمامی ظرفیت‌های شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان را به تصویر بکشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =