درمانگاه‌های شهرداری تهران ۱۳ هزار بیمار مشکوک به کرونا را پذیرش کردند

فارس نوشت: مدیرعامل شرکت شهر سالم از پذیرش ۱۳هزار بیمار مشکوک به کرونا در کلینیک‌های شهرداری تهران خبر داد.

حمید چوبینه‌ در مراسم، تودیع جباری و معارفه کریمه سارویی به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت شهر سالم گفت: شایستگی کارکنان این شرکت در دوره کرونا بیش از همیشه بر همه مشخص شد.

وی با گرامی‌داشت یاد مهدی وریجی، مدیر سابق کلینیک منطقه ۲۱ و نخستین شهید مدافع سلامت شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه همکاران ما در شرکت شهر سالم هم فرهیخته هستند و هم از جان گذشته و ضمن اینکه جایگاهشان برای سیستم بسیار عزیز و پراهمیت است، جان خود را به خطر می‌اندازند تا کارکنان و بازنشستگان در سلامت باشند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اضافه کرد: با وجود اینکه وظیفه ما صرفا خدمت به خانواده شهرداری تهران است، اما درهای درمانگاه‌های ما از روز نخستِ این بحران، به روی مراجعان مشکوک به کرونا باز بود. این در حالی است که در ابتدای پاندمی وحشت عمومی جامعه را فراگرفته بود و خیلی از مراکز خصوصی و دولتی از ورود بیماران مشکوک جلوگیری می‌کردند اما همکاران من به استقبال این گروه از مراجعان می‌رفتند.

وی افزود: تا کنون در  شیوع کرونا بیش از ۱۳هزار نفر از افراد مشکوک به کووید ۱۹ در کلینیک‌های شهرداری تهران پذیرش شده‌اند.
چوبینه گفت: بیش از ۶۰ درصد مدیران کلینیک‌های شرکت شهر سالم از زنان و بیش از ۴۰ درصد مدیران از خانواده ایثارگران هستند. به همین میزان هم مدیران زیر ۴۵ سال داریم. به این ترتیب، میزان مدیران جوان شرکت شهر سالم از همه بخش‌های شهرداری تهران بیشتر است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم گفت: کلینیک منطقه ۹ و ساختمان مرکز جامع سلامت روان در منطقه ۲ تهران در هفته‌های آتی با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =