آخرین آمار جهانی کرونا، شمار مبتلایان از ۱۹ میلیون نفر گذشت

با ادامه همه گیری ویروس کرونا شمار مبتلایان به آن از مرز ۱۹ میلیون تن عبور کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، تا لحظه ثبت این گزارش تا کنون۱۹,۱۳۷,۹۰۴  تن مبتلا و ۷۱۴,۲۱۹  تن بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند.

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در تصاویر زیر تا لحظه نگارش این گزارش مشاهده می کنید. سایت ورد اُ میترز آمار لحظه ای مبتلایان و کشته شدگان را به تفکیک به روز رسانی می کند که برای دیدن آن ایــــــنــــــجــــــــا کلیک کنید.
 

جدول زیر نگاهی به آمار ۳۰ کشور آلوده دنیا دارد:

در تازه ترین خبرها نیز ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ادعایی تازه مطرح کرده است. وی مدعی شده که واکسن این بیماری احتمالاً تا قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور به بازارهای کشورش عرضه خواهد شد. به نوشته وبگاه «ایندیپندنت»، اظهارنظر ترامپ در حالی مطرح شده که متخصصان بهداشتی مطرح آمریکایی و متخصصان دیگر در کاخ سفید چنین سناریویی را بعید می‌دانند. 

به گزارش رویترز، کارشناسان بهداشتی کاخ سفید علاوه بر هشدار در مورد افزایش احتمالی شیوع ویروس کرونا در شهرهای آمریکا از جمله بوستون، شیکاگو و واشینگتن از فرماندهان ایالتی خواستند تا برای جلوگیری از آمار افزایش مبتلایان اقدامات امنیت سلامت را همچنان ادامه دهند.  آنتونی فائوچی رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا در این باره گفت: پیش بینی می‌شود که مشکل پیش روی ما است.

به گزارش ایندیا تودی از هند نیز خبر می رسد که  بر اثر آتش سوزی در یک بیمارستان خصوصی ویژه بستری بیماران کرونایی در شهر گجرات احمدآباد هشت نفر جان باختند. در پی این حادثه پنج مرد و سه زن که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند جان خود را از دست دادند. در همین راستا نارندرا مودی نحست وزیر هند درگذشت جان باختگان را تسلیت گفت.

در ایران که آمار آن در جدول بالا آمده است چهار هزار و ۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. به گفته سخنگوی وزارت بهداشت استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

هر ۸۰ ثانیه یک آمریکایی فوت‌ می‌کند/مبتلایان کرونا در هند پا به فرار گذاشتند

آمار لحظه ای مبتلایان به ویروس کرونا را ببیند/ آمریکا همچنان در صدر قرار دارد

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به ۱۸ میلیون نفر نزدیک شد

۳۱۰۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1418950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =