حرف‌های خنده‌دار فرزاد حاتمی درباره هاشم بیک‌زاده

فرزاد حاتمی بازیکن تیم بادران درباره اتفاقات بازی مقابل سپیدورد گفت.

سعید اکبری: فرزاد حاتمی را می توان مارکوپولوی فوتبال ایران نامید. بازیکنی که 12 تیم لیگ برتری و چند تیم لیگ یکی بازی کرده است. او با استقلالو سپاهان به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید و با پرسپولیس و تراکتور هم نایب قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است. حاتمی به واسطه بازی کردن در تیم های مختلف، همبازی های زیادی داشته و خاطرات متفاوتی از آنها دارد. حاتمی در مصاحبه  با خبرآنلاین درباره اتفاقات بازی با سپیدرود گفته است که در ادامه می خوانید:

فرزاد بعد از دوره ای که خبری از تو نبود برگشتی و گلی که زدی احتمالا باعث سقوط سپیدرود به دسته دوم می شود!
به خاطر ماه مبارک رمضان و کرونا و تعطیلی لیگ، من دوره ای افت داشتم. تلاش کردم برگردم. بالاخره سنم هم بالا رفته است و این تعطیلات به آمادگی ام ضربه می زند. خلاصه افت شدیدی داشتم ولی با تمرینات ویژه آقای کاظمی و بالاخره آن تعصبی که خودم همیشه دارم، سعی کردم آماده شوم. در بازی سپیدرود هم دقیقه 80 به بازی رفتم و توانستم گل بزنم. به تشخیص آقای کاظمی با توجه به اینکه صد در صد آماده نشدم بازی را از روی نیمکت شروع کردم. هر دو تیم موقعیت داشتند. سپیدرود هم موقعیت گل داشت ولی به هر حال ما برنده شدیم. 

همه رسانه ها نوشتند تو گل زدی و سپیدرود سقوط کرد ولی ظاهرا این یک اشتباه بود. درست است؟
سپیدرود هنوز شانس ماندن در لیگ یک را دارد. یک بازی مانده و با توجه به اختلاف دو امتیازی شان با حریف بالا سری هنوز شانس دارند. من امیدوارم هر تیمی که حقش باشد در لیگ یک بماند، مخصوصا تیم های پرطرفدار. بالاخره فوتبال پستی و بلندی و بی رحم خودش را دارد. اگر از من بپرسید شخصا می گویم دوست ندارم سپیدرود به دسته پائین تر برود. من آن شهر بودم. همه مردم فوتبالدوست هستند و عاشق سپیدرود. دوست ندارم این تیم سقوط کند. ولی چه می شود کرد؟ دیگر فوتبال حرفه ای این است. هر ثانیه شرایط شما تغییر می کند. 

هاشم بیک زاده هم نقشی در خروج شما از افت بدنی تان داشت؟ آخر می گویند در بادران خیلی فعال است. 
در بازی سپیدرود من داشتم پشت دروازه گرم می کردم که شاید تعویض شوم. به شوخی به هاشم گفتم چرا مدام به ما می گویی گرم کنید؟ تیم 5 تعویضش را کرده. دیگر نمی توانیم تعویضی کنیم. آن موقع سه تعویض کرده بودیم و می خواستیم هاشم را اذیت کنیم. خدا را شکر او هم اصلا حواسش نبود و گفت پس چرا گرم می کنید؟ زود بروید روی نیمکت بنشینید! ما هم خنده کنان داشتیم می رفتیم روی نیمکت که هاشم گفت چرا می خندیدی؟ نکند من را سر کار گذاشته اید؟! خلاصه فهمید و ما برگشتیم و گرم کردیم!(خنده) 

پربیننده‌های ورزشی را بخوانید:  

عادل فردوسی‌پور به شکل عجیبی پیر شده؛باور کنید/عکس

خوشحالی بیل از حذف کهکشانی‌ها/عکس

چرا بیرانوند از لیست آنتورپ خط خورد؟

هاشم چند سالی است که مدام می گوید در استقلال به امیر قلعه نویی خیانت شده. به تو چیز نگفته. 
هاشم حاشیه این شکلی نداشته. جدید است؟ اگر جدید است بروم از خودش بپرسم. من که چنین چیزی یادم نمی آید و واقعا در جریانش نیستم. 

کار با فرهاد کاظمی چطور است؟ 
آقا فرهاد از هر لحاظ مربی خوبی است. امسال هم به نظرم حق بادران بود که با مربیگری او شانس صعود به لیگ برتر باشد. متاسفانه ما موقعیت های زیادی خراب کردیم و از آنطرف گل های بدی هم خوردیم و نتوانستیم صعود کنیم. اگر دو سه بازی حواسمان را جمع می کردیم الان جزو گزینه های صعود بودیم. 

حالا تا کی می خواهی بازی کنی؟
من سنم بالا رفته. هی می خواهم خداحافظی کنم ولی دوستان زنگ می زنند و پیشنهاد می دهند. نمی دانم چه می شود. فعلا که ول کن من نیستند.(خنده) هر وقت محمد نوری را از فوتبال خداحافظی دادم خداحافظی می کنم! 

اگر از من بپرسید شخصا می گویم دوست ندارم سپیدرود به دسته پائین تر برود. من آن شهر بودم. همه مردم فوتبالدوست هستند و عاشق سپیدرود

واقعا؟
بله، روزی که او را روی دوشم بلند کنم و دور ورزشگاه بچرخانم، خودم هم خداحافظی خواهم کرد. 

امروز هم بازی استقلال و سپاهان برگزار می شود، آن هم در جام حذفی. تو هم از بازی جام حذفی این دو تیم خاطره خوبی نداری.
بله، جلوی سپاهان در نیمه نهاییی پنالتی خراب کردم. آن بازی یک گل زدم. ما 10 نفره بودیم. رفتیم وقت اضافه گفتم پنالتی نمی زدم ولی وقتی رسیدم به ضربات دیدم علی حمودی رنگ گچ شده و فرهاد مجیدی هم می گوید فیله ام گرفته و نمی توانم پنالتی بزنم. این بود که خودم مسئولیت خراب کردن پنالتی را قبول کردم و حذف شدیم.

حالا فکر می کنی امروزکدام تیم شانس بیشتری دارد؟
از نظر من قلعه نویی و سپاهان شانس بیشتری دارند. امیر می داند در این بازی های حذفی تیمش را چطور بچیند ولی در کل دوست دارم تیمی که استحقاقش را دارد، برنده شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =