۰ نفر
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
یمن ائتلاف عربی را تهدید کرد

ایسنا نوشت: رئیس هیأت اطلاعات و شناسایی یمن وابسته به دولت نجات ملی در یک نشست مشورتی اعلام کرد، مرحله جدیدی از اقدامات اطلاعاتی استراتژیک علیه ائتلاف سعودی آغاز خواهد شد.

 به گزارش المسیره، عبدالله یحیی الحاکم، رئیس هیأت اطلاعات و شناسایی یمن در جریان این نشست مشورتی در تفصیل آخرین راهبردهای اطلاعاتی علیه ائتلاف سعودی، مسائل مرتبط با فعالیت اطلاعاتی و راه‌های مقابله با جنگ روانی و شایعاتی که ائتلاف عربی تحت امر عربستان از آن‌ها علیه ملت یمن و ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور بهره می‌برد، مورد بررسی قرار داد.

در این نشست همچنین در خصوص تحولات نظامی در میادین و جبهه‌های مقابله با دشمن سعودی رایرنی شد.

الحاکم همچنین در مورد اقدامات اساسی برای افزایش فعالیت‌های هیأت اطلاعات و شناسایی در مراحل پیش رو و حساسی که منطقه و یمن با آن رو به رو هستند، نیز به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بر لزوم مدیریت جنگ اطلاعاتی با توانمندی عالی و به صورت مقتدرانه تاکید کرد.

این مسئول یمنی ضمن قدردانی از سربازان گمنام وابسته به هیأت اطلاعات و شناسایی که در تمامی مناطق به ویژه در جبهه‌های آن سوی مرزهای یمن فعالیت می‌کنند، گفت که این سربازان توانسته‌اند با اقدامات کارآمد خود فشار شدیدی بر ائتلاف سعودی جهت دست کشیدن از تجاوزات و طرح‌های خصمانه خود علیه ملت یمن، اقتصاد و صلح و آرامش اجتماعی این کشور وارد کنند.

الحاکم تصریح کرد، مرحله جدیدی از اقدامات اطلاعاتی در ابعاد استراتژیک وجود دارد.

312 311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =