شرکت تابان شهر با ۱۰ سال سابقه فعالیت، از مزایای جدید خدمات طراحی سایتشان خبر داد

شرکت تابان شهر یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت تکنولوژی و طراحی سایت می باشد. عمده فعالیت های شرکت تابان شهر شامل طراحی سایت، ساخت اپلیکیشن و خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد که در طی ۱۰ سال گذشته این مجموعه توانسته است با رهبری مدیر مجموعه و سخت کوشی و مهارت کارکنان وظیفه شناس به موفقیت های بزرگی در این زمینه ها برسد.

تلاش های این مجموعه در زمنیه های طراحی سایت و راه اندازی استارتاپ های گوناگون برای آن افتخاراتی مانند برنده هفتمین جشنواره وب ایران (مردمی) در سال ۹۳ از کانون کار آفرینی ایران، تقدیر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اطلاع رسانی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، دعوت شده در نهمین کنفرانس بین المللی برند در سال ۹۳ و منتخب و سخنران گردهمایی بزرگان کسب و کار اینترنتی (کنسرسیوم) ایران در سال ۹۴ را به همراه داشته است.

http://file.tesmino.ir/reportage/35464736/image_5e26cd930efe83ee199fadd6b4035e47ac92cde4.png

مجموعه تابان شهر با بهره مندی از مهارت و تجربه کارشناسان خلاق و توسعه دهندگان با تجربه خود توانسته است نه تنها در داخل کشور عزیزمان ایران، خدمات با ارزشی به چندین استارتاپ موفق ارائه دهد، بلکه فعالیت های این مجموعه به خارج از مرز های کشورمان هم رسیده است و بیش از ۱۰ استارتاپ موفق را هم در مناطق خارج از مرز های کشورمان راه اندازی کرده است. شرکت تابان شهر با استفاده از دانش دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار های مختلف یک استراتژی دقیق و بی رقیب تدوین می نماید تا بر این اساس وب سایت ها و اپلیکیشن های آن ها بیش از پیش شناخته شوند.

در حال حاضر تابان شهر در تلاش است یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل هموطنان عزیز را برطرف کند. این مسئله فراهم آوری مایحتاج زندگی و خرید لوازم مورد نیاز است. تابان شهر با ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تلاش است که نه تنها به کسب و کار ها و فروشگاه ها کمک کند تا بیش از پیش به درآمد زایی برسند، بلکه مجموعه تابان شهر قصد دارد امکانی را برای مردم عزیز فراهم آورد که بوسیله همین کسب و کار ها و طراحی سایت فروشگاهیشان به محصولات مورد نیاز و خدمات دلخواهشان برسند.

اساس و بنیان کار تابان شهر اعتماد مشتریان می باشد که این موضوع به خودی خود در طی فعالیت ۱۰ ساله این مجموعه به اثبات رسیده است. شما می توانید با ورود به سایت تابان شهر نه تنها بیشتر با این مجموعه آشنا بشوید بلکه نمونه های طراحی سایت آن ها را نیز مشاهده کنید و بازخورد مشتریان این مجموعه را نسبت به فعالیت های آن ببینید. شرکت تابان شهر در نظر دارد همان طراحی سایتی را به شما ارائه دهد که شما می خواهید. حتی اگر شما نمی دانید که از کجا باید شروع کنید و سایت خودتان چه امکاناتی باید داشته باشد تابان شهر با ارائه مشاوره های لازم در این زمینه کمک حال شما خواهد بود تا به علاوه راضی بودن شما، کاربران شما هم از نوع ارائه خدماتتان راضی باشند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420100