هشت پروژه عمرانی برق رسانی درشهرستان سمنان افتتاح خواهند شد

به مناسبت هفته دولت امسال، هشت پروژه عمرانی برق رسانی در حوزه صنعت توزیع برق شهرستان سمنان، بامبلغ ۴۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال افتتاح می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان با بیان این خبرگفت: پروژه بهینه سازی ۳۰ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق و اصلاح هفت هزار و ۲۲۱ متر شبکه در نقاط مختلف شهرستان با مبلغ۱۴ میلیارد و ۱۹۱ میلیون ریال درهفته دولت افتتاح خواهند شد.

مهدی پاک طینت با اشاره به این که پروژه بهینه سازی یک هزار و ۶۲۰ دستگاه انشعابات دیماندی و آمپری با اعتبارهفت میلیارد و ۴۵میلیون ریال افتتاح می گردند افزود: پروژه توسعه سه هزار و ۷۵۴ متر شبکه توزیع برق هوایی و زمینی با هزینه هفت میلیارد و ۴۱ میلیون ریال مورد بهره برداری واقع می شود.

وی با ابراز این که پروژه بهسازی و احداث یک هزار و ۴۴۱ متر شبکه روشنایی معابر در سطح شهرستان با اعتبار دو میلیارد و ۱۱۹میلیون ریال بهره برداری خواهد شد اضافه کرد: پروژه توسعه ۱۰ دستگاه پست هوایی توزیع برق با مجموع قدرت یک هزار و ۴۵۵ کیلوولت آمپر به مبلغ پنج میلیارد و ۷۳۱میلیون ریال نیز بهره برداری خواهند شد.

وی باعنوان این که پروژه احداث پست زمینی پدمانتد باقدرت ۴۰۰ کیلوولت آمپر به همراه یک دستگاه ترانس با ظرفیت ۶۳۰ کیلوولت آمپر در خیابان شیخ فضل ا... نوری با هزینه سه میلیارد و ۳۶۸میلیون ریال افتتاح می گردند تصریح کرد: پروژه بهینه سازی یک هزار و ۴۵ متر شبکه فشار ضعیف زمینی خیابان امام خمینی (ره) شرقی، حدفاصل چهارراه مازندران تا میدان شهید بهشتی به مبلغ یک میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال نیزبهره برداری می شود.

پاک طینت اظهارداشت: پروژه بازسازی ایستگاه زمینی توزیع برق چهارراه مازندران با اعتبار پنج میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال، از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت به شمار می رود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =