بایدن درباره انتخاب جنجالی‌اش توضیح داد

نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در پیامی در توئیتر به دلیل انتخاب «کامالا هریس» به عنوان معاون خود برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد.

به گزارش خبرآنلاین، بایدن رقیب انتخاباتی ترامپ در توئیتی کاملا هریس را مایه غرور مهاجران دانست و نوشت که او از مادری هندی و پدری جامائیکایی است. بایدن در ادامه تاکید کرد که پدر و مادر او  کاملا را برای اقدامی مهم بزرگ کرده اند. این دقیقا همان چیزی است که این لحظه به آن نیاز دارد.

بایدن در توئیت دیگری نوشت: اگر کاملا هریس و من انتخاب شویم ما بحران‌های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک جهان آشفته را به ارث می‌بریم. ما حتی یک دقیقه برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی کامالا هریس است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.

به عنوان دختر جامائیکایی و مهاجر هندی، کاملا هریس با اعتقادات اصیل آمریکایی بزرگ شده است. من و کاملا هر روز در کاخ سفیدخواهیم جنگید؛ برای اینکه مطمئن شویم تمام وعده ها موجب رضایت و خرسندی آمریکایی ها شده است.

بایدن همچنین نوشت که مسیر برای کاملا فرقی ندارد و او با چنگ و دندان مبارزه خواهد کرد. بایدن در ادامه این مشخصه را دلیل انتخابش برای کاملا عنوان کرد. او در ادامه نوشت که کاملا هر روز که از خواب بیدار می شود به این فکر می کند که چگونه می تواند زندگی آمریکایی ها را بهتر کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    "او در ادامه نوشت که کاملا هر روز که از خواب بیدار می شود به این فکر می کند که چگونه می تواند زندگی آمریکایی ها را بهتر کند."