قدردانی  از تلاش آتش‌نشانان بازنشسته جزیره برای اطفای حریق پردیس

مدیرعامل شرکت عمران، آب وخدمات کیش در یک حرکت زیبا و بیاد ماندنی از تلاش های آتش نشانان بازنشسته جزیره در اطفاء حریق پردیس یک قدردانی نمود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، دراین نشست ابوالفضل طیبی با تقدیر از همه کسانی که در اطفای حریق بازار پردیس یک همکاری داشتند گفت :  در این حادثه تلخ شاهد یک همدلی بزرگ بودیم که اگر این چنین وحدت ویکدلی بر عملیات اجرایی حاکم نمی شد بی شک باید منتظر اتفاقات بدتری بودیم.

مدیرعامل شرکت عمران، اب و خدمات کیش افزود: پاسخ مثبت شما پیشکسوتان وبازنشستگان آتش نشانی به دعوت شرکت برای حضور مجدد درعرصه خدمت آن هم در حادثه ای به این گستردگی یکی از زیباترین اتفاقات در دل این حادثه تلخ بود و دراین نشست به نمایندگی از مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، شهروندان شریف جزیره و تمامی پرسنل شرکت عمران، آب وخدمات از زحمات شما عزیزان تقدیر می کنم.

وی درپایان تاکید کرد: باید روحیه اتحاد و وفاقی که در این حادثه موج می زد را به تمام امور تسری دهیم تا شاهد رفع مشکلات در سایه همدلی و تلاش باشیم.

گفتنی است دراین نشست از زحمات مهدی اسدی زنوز، عباس محمودی و حمید هنرورسه آتش نشان بازنشسته جزیره کیش که درحادثه اطفاء حریق بازار پردیس یک تلاش های زیادی کردند با اهدای لوح  تقدیر شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =