وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد: بسته سیاستی اجاره بها نهایی شده وانشاءالله در تابستان اجرایی می‌شود.

علی نیکزاد در گفت و گو با فارس با بیان اینکه افزایش دو میلیون تومانی وام خرید مسکن تاثیر منفی بر بازار مسکن نخواهد گذاشت گفت: بسته سیاستی اجاره‌بها با گرفتن تمام اظهارنظرها از کارشناسان بنام کشور نهایی شده است.
وی افزود: بسته سیاستی اجاره‌بها نهایی شده است بنابراین در این بسته از تمام کسانی که در بخش مسکن حضور دارند از جمله اساتید دانشگاه، مشاوران املاک و کارشناسان مسکن نظرخواهی شده است تا یک بسته کامل و ایده‌آل تهیه شود.
وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد: در این بسته سیاستی سعی شده است تا دایره نظرخواهی گسترش یابد تا بدون هیچ مشکلی در مواقع ضروری از آن استفاده شود.


نیکزاد در پاسخ به این پرسش که آیا بسته سیاستی اجاره بهاء در فصل تابستان اجرایی خواهد شد، پاسخ داد: انشاءالله. 
وزیر مسکن پیش از این گفته بود در بسته سیاسیتی اجاره بها قیمت‌ها منطقه‌ای تعیین خواهد شد.



*بی‌تاثیری افزایش دو میلیونی وام بر بازار مسکن

وی در پاسخ به این سوال که آیا رشد دو میلیون تومانی سقف وام خرید مسکن در بازار مسکن تاثیر خواهد گذاشت گفت: قرار بود سقف وام خرید مسکن از 18 میلیون تومان به 27 میلیون تومان افزایش یابد اما در نهایت بانک مرکزی برای افرادی که با سپرده‌گذاری متقاضی این وام هستند را به 20 میلیون تومان رساند.
نیکزاد ادامه داد: مطمئنا با افزایش عرضه مسکن در ماه‌های آتی بازار مسکن بازاری با ثبات خواهد بود و فکر نمی‌کنم که این رشد دو میلیون تومانی تاثیر منفی بر بازار مسکن بگذارد.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 142157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست شما IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
    0 0
    با سلام. لطفا" كمي هم از سودهاي كلان بانك مسكن كه از مردم دريافت ميكنند بنويسيد. آخر كمي هم انصاف بد نيست. ممنون از نشريه وزين شما..