۶۳۴میلیارد ریال تسهیلات به مکانیزاسیون کشاورزی قزوین تخصیص یافت

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از محل جذب اعتبارات خط ۸مکانیزاسیون بیش از ۶۳۴میلیارد ریال تسهیلات برای ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی این استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از این میزان تسهیلات تخصیص یافته طی چهار ماهه گذشته  ۳۲۷متقاضی با بیش از ۴۴۴میلیارد و ۳۷۱میلیون تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.
خمسه افزود: از این  تعداد متقاضی معرفی شده ۱۷۴متقاضی  اداوات و ماشین آلات کشاورزی موفق به جذب و دریافت  ۱۷۲میلیارد و ۳۴۰میلیون ریال تسهیلات از محل خط ۸ اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی شده اند.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته به صورت برش شهرستانی ابلاغ و برای خرید تراکتور، ادوات و ماشین آلات کشاورزی تخصیص می یابد.
او یادآورشد: متقاضیان واجدالشرایط برای استفاده از تسهیلات مکانیزاسیون خط۸ ماشین‌ها و ادوات کشاورزی به بانک کشاورزی معرفی می شوند.
این مقام مسئول بر لزوم اهمیت جذب اعتبارات به منظور ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان تاکیدکرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با کمک پلیس راهور، معاینه فنی نظارت بر کمباین ها در حین برداشت غلات، آزمون دستگاه ها، پیگیری سامانه سوخت  و نظارت بر فعالیت واحدهای شهرستانی و نمایندگی های فروش ماشین آلات کشاورزی در سطح استان از مهمترین اقدامات این سازمان طی سه ماه اول سال سال جاری ذکر کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1421912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =