تساوی تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن، تیم‌های یاران رسانه و بنیاد شهید به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی پرگل ۳ بر ۳ خاتمه یافت.

مسابقه فوتبال تیم‌های یارانه رسانه و بنیاد شهید، به مناسبت بزرگداشت ۲۶ مرداد، سالگرد بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، عصر دیروز یکشنبه ۲۶ مرداد ۹۹ در ورزشگاه شیرازی تهران برگزار شد. این دیدار با حضور برخی از خبرنگاران، مجریان و سردبیران ورزشی و همچنین برخی از جانبازان و آزادگان کشور برگزار شد. گل‌های تیم یاران رسانه در این دیدار توسط محمد سیانکی، محسن جعفری و محمدحسین میثاقی به ثمر رسید. 

در بین دو نیمه این مسابقه و با حضور مسئولان بنیاد شهید استان تهران از آزادگان و جانبازانی که در این مسابقه حضور داشتند، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

تیم فوتبال یاران رسانه که با هدف برگزاری مسابقات عام‌المنفعه و خیرخواهانه و با حضور اصحاب رسانه تشکیل شده است، در اولین دیدار خود و به مناسبت تجلیل از کریم باوی پیشکسوت تیم ملی فوتبال تیرماه امسال و در قالب تیم یاران باوی به مصاف یاران بابک معصومی رفته بود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =