پویش الف - ب ایران با ۲۷۳ میلیارد ریال طرح آب، این بار در استان سمنان

پویش (الف - ب - ایران) در روزهای پایانی مرداد ماه ۹۹ به استان سمنان رسید و با افتتاح ۲۷۳ میلیارد ریال طرح آب و فاضلاب در این خطه از کشورمان گام دیگری از تحقق جهش تولید به همت دولت تدبیر و امید برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیر عامل شرکت آب و فاصلاب استان سمنان در آیین افتتاحیه طرح های آبرسانی در قالب پویش( الف- ب- ایران) با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در استان سمنان برگزار شد و طرح‌های آبرسانی به ۱۹ روستا و طرح تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی در قالب پویش( الف- ب- ایران) ابراز داشت: ۲۳۰ میلیارد ریال برای افتتاح طرح تصفیه خانه فاضلاب در شهمیرزاد هزینه شده است.
محمد طاهری ادامه داد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهمیرزاد چهار هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز است و ۱۸ هزار نفر جمعیت از مزایای اجرای این طرح برخوردار می‌شوند.
وی بیان کرد: ۹ هزار متر طول شبکه جمع آوری فاضلاب و ۳ هزار متر طول خط انتقال طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شهمیرزاد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان داشت: ۴۳ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۹ روستای استان در قالب پویش ( الف- ب- ایران)هزینه شده است.
وی اضافه کرد: اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن زمینی و هوایی، استانداردسازی انشعابات، احداث خط انتقال و اجرای سامانه تله‌متری از جمله طرح های افتتاح شده در استان سمنان در قالب پویش (الف- ب- ایران) است.
طاهری تصریح کرد: طرح های آبرسانی در ۱۹ روستای استان سمنان در قالب پویش (الف- ب- ایران) شامل هشت روستای خارتوران شاهرود، ۹ روستای گرمسار و آرادان و یک روستا در هر یک از شهرستان‌های مهدیشهر و میامی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: پنج هزار و ۳۷۳ نفر در ۱۹ روستای استان سمنان از مزایای اجرای طرح‌های آبرسانی در قالب پویش ( الف- ب- ایران) بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: شبکه توزیع آب به طول ۱۰ هزار و ۴۰۰ متر، خط انتقال آب به طول چهار هزار و ۴۰۰ متر، هشت باب مخزن هوایی به حجم ۳۸۵ مترمکعب و یک باب مخزن زمینی به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب از جمله طرح‌هایی است که در قالب پویش ( الف- ب- ایران) در استان اجرا شده است.
هرهفتهالفبایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است و در شانزدهمین هفته از این پویش طرح‌های آبرسانی با اعتبار ۲۷۳ میلیارد ریال در استان سمنان افتتاح شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =