وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: با عمان توافق کردیم

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی که امروز با همتای عمانی خود تلفنی گفت‌وگو کرده بود، گفت که با وزیرخارجه عمان بر سر ارتباط مستقیم و مستمر توافق کردیم.

 به گزارش خبرآنلاین، «گابی اشکنازی» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی، جزئیاتی درباره ارتباط تلفنی خود با «یوسف بن علوی»‌ وزیرخارجه عمان ارائه کرد.

وزیرخارجه رژیم صهیونیستی در حساب توئیتی به زبان عربی نوشت: ارتباط تلفنی با یوسف بن علوی بن عبدالله وزیرخارجه عمان داشتم. در صحبت‌های ما آخرین تحولات منطقه، توافق عادی‌سازی با کشور امارات و لزوم تحکیم روابط دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این توئیت آمده است: بابت پایبندی عمان و وزیر خارجه این کشور به صلح و ثبات در خاورمیانه فراوان تشکر کردم. ما بر سر ارتباط مستقیم و مستمر، ادامه گفت‌وگوهای مهم میان دوکشور برای تقویت روند عادی‌سازی در خاورمیانه توافق کردیم. این تماس تلفنی پس از تماس تلفنی روز گذشته‌ام با شیخ "عبدالله بن زاید" همتای اماراتیم بود.

منابع خبری ساعاتی پیش از ارتباط تلفنی میان وزیر خارجه عمان و همتای صهیونیست او خبر داده بودند.

این تماس پس از آن است که عصر روز پنجشنبه ابوظبی و تل‌آویو با نظارت آمریکا اعلام کردند که روابط خود را به طور کامل عادی‌سازی کرده‌اند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1422848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
    0 0
    تمام کشورهای عربی یک به یک با اسرائیل رابطه برقرار می کنند و خط و نشان کشیدن مسوولان ما هم فایده ای ندارد. مخالفت های ترکیه هم همه اش ظاهر سازی است چون ترکیههم با اسراییل رابطه تجاری قوی دارد. فعلا دور دور اسراییل است.