اَل‌گُر: ترامپ زانویش را روی دموکراسی آمریکا گذاشته است

ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور اسبق آمریکا دونالد ترامپ را متهم کرد به اینکه با جلوگیری از اختصاص بودجه بیشتر به سازمان پست این کشور "زانوی خود را روی گردن دموکراسی آمریکا" گذاشته است.

 ال گر، معاون رئیس جمهور اسبق آمریکا در مصاحبه ای به اندرسون کوپر، مجری شبکه سی ان ان، عنوان کرد، با توجه به اینکه مردم احتمالا از بابت همه گیری کروناویروس بیشتر به صورت پستی رای خواهند داد لازم است که سازمان پست آمریکا بودجه کافی داشته باشد.

او گفت، تدابیری که لوئیس دجوی، مدیرکل سازمان پست آمریکا به اجرا در آورده سیاسی هستند و "اقدامی مستاصل" از جانب دولت به حساب می‌آیند. این تدابیر به خاطر کندی ایجاد کردن در فرآیند تحویل بسته‌های پستی در آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

ال گر اظهار کرد: در طول همه گیری بیماری، تعداد خیلی زیادی رای دهنده پا به سن گذاشته و یا رای دهندگانی از همه رده‌های سنی که دارای شرایط خاص بوده‌اند نگران میشوند که با حضور در صف برای رای دادن به درستی نتوانند تنفس کنند.

او ادامه داد: ترامپ در حقیقت با اخلال در کار اداره خدمات پستی آمریکا زانویش را روی گردن دموکراسی آمریکایی گذاشته و تلاش می‌کند رای دادن پستی را برای مردم غیرممکن کند.

ال گر که سالها پیش نامزد رقابت مقدماتی حزب دموکرات شده بود، اضافه کرد، از نظر وی دونالد ترامپ دارد بیش از حد افراط می‌کند. او خاطرنشان کرد: زیرا اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان و سنا دارند واقعا گله و شکایات رای دهندگان خشمگین را باعث می‌شوند. کهنه سربازانی که نمی‌توانند داروی خود را دریافت کنند، مردمی که نمی‌توانند چک‌های خود را دریافت کنند. مردمی که منتظر دریافت بسته‌های پستی هستند و آنها را دریافت نمی‌کنند.

وی افزود: این واقعا یک حمله منزجر کننده به نهادی در آمریکا است که سابقه‌اش به ابتدای تشکیل کشور ما برمی‌گردد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =