درخواست ۱۶ میلیاردی بازیکن تیم ملی از سرخابی‌ها

مهر نوشت: یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در پرسپولیس و استقلال پیشنهاد نجومی ارائه کرد.

نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی پنجشنبه هفته جاری به پایان می رسد که اکثر مربیان این تیم ها لیست خرید خود را برای فصل آینده به مدیران باشگاه هایشان ارائه کرده اند تا بتوانند بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند.

در این بین برخی بازیکنان لیگ برتری پیشنهاداتی را به باشگاه هایی که خواهان جذب انها هستند اعلام کرده اند که باعث ارجاع پیشنهادات آنها به وزارت ورزش و جوانان شده است.

باشگاه استقلال تهران که قصد داشت یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد با پیشنهاد نجومی ۱۶ میلیارد تومانی مدیر برنامه های او برای یک فصل روبرو شد.

پیشنهادی که ایجنت این بازیکن به مدیران باشگاه پرسپولیس نیز ارائه می دهد تا بتواند هافبک تیم ملی را که توانایی بازی در چند پست را هم دارد به یکی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت وصل کند.

پیشنهادی که نه تنها تعجب مدیران پرسپولیس و استقلال را به همراه داشته است بلکه باعث شده تا این موضوع را در یکی از نشست های اخیر خود در وزارت ورزش راجع به خصوصی سازی سرخابی های پایتخت مطرح کنند.

همین موضوع باعث ارجاع این پیشنهاد به وزارت ورزش شده تا آن را مورد بررسی قرار دهند.

پیگیری ها نشان می دهد بازیکن مذکور همین پیشنهاد را به یکی از باشگاه های مشهور شهرستانی نیز ارائه کرده است که با مخالفت آنها نیز روبرو شده است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    احسان حاج صفی
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    احسان حاج صفی ...