تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی پلیس برای عزاداری محرم

ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی در ایام عزاداری ماه محرم را تشریح کرد.

سردار محمدحسین حمیدی در جمع خبرنگاران به تمهیدات ترافیکی پلیس برای ایام عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: پلیس برای تسهیل در تردد و حفظ سلامتی عزاداران حسینی در شب های معزز عزای سرور و سالار شهدا تمهیدات ویژه دارد.

وی با بیان اینکه بی تردید سلامت جان همشهریان تهرانی و به خصوص عزاداران حسینی( ع) خط قرمز پلیس و مرکز توجه و تمرکز ما در این شب ها خواهد بود، گفت: برای حفظ جان و سلامت عزیزان عزادار، همکاران من با تمهیدات طراحی شده از قبل آماده ایجاد بستر مناسب جهت تردد آرام و روان در شب های ماه محرم هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: لازم است رانندگان وسایل نقلیه از توقف و پارک خودروی شان در محل های ممنوع و به خصوص معابر اطراف هیئات و تکایا جدا خوداری کنند. بدیهی است با توجه به علاقه و تعصب قلبی مردم ما به سرور و سالار شهیدان شرایط خاصی را در رفت و آمدهای شهری شاهد خواهیم بود؛ لذا همکاران من هر شب تا پایان مراسم ضمن راهنمایی و تسهیل تردد خودروها با اعمال قانون و توجه ویژه در پاکسازی معابر اقدام خواهد کرد.

حمیدی از عابرین پیاده هم خواست با توجه به استفاده از لباسهای مشکی و تیره در این شب های پر فضیلت و شرکت در مراسم عزاداری و تردد در معابر که با پایین بودن سطح دید رانندگان همراه است از محل های مجاز تردد عابر پیاده عبور کرده و با دقت و توجه بیشتری، رانندگان را از حضور خود در سطح معابر مطلع کنند.

۲۳۵۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =