تشکیل بانک جامع شناسایی درآمدها برای رفع نقاط حادثه‌خیز

رییس کل دادگستری استان قزوین بر تشکیل بانک جامع شناسایی درآمدها برای رفع نقاط حادثه خیز استان تاکیدکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین قدرتی، رییس کل دادگستری استان قزوین در شورای پیشگیری از وقوع جرم گفت: باید شب و روز تلاش کنیم تا مشکل نقاط حادثه خیز را رفع و پرداخت خسارت‌ها را کم کنیم.
او با اشاره به پرداخت هزینه‌های سنگین بابت دیه و سایر خسارات در سال گذشته، افزود: باید با تشکیل بانک جامع اطلاعات و شناسایی درآمدهای استان برای رفع نقاط حادثه خیز تلاش کنیم و همه سازمان ها و نهاد های استان موظف هستند بخشی از درآمدهای خود را در این راستا هزینه کنند.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاه ها، بیان کرد: مصوب شد برای اولین بار کار گروهی با نظارت دستگاه قضایی و با حضور رییس کل دادگستری و دادستان استان، هر ماه جهت رسیدگی به طرح های وضعی در راستای کاهش تلفات جانی تشکیل شود.
قدرتی تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید با کار و تلاش جهادی در مسیر تسریع اجرای این طرح گام بردارند ضمن اینکه خود مردم بسیار دخیل بوده چرا که علت ۷۵درصد از تصادفات و حوادث رانندگی عامل انسانی است و فقط ۲۵درصد مربوط به استانداردهای جاده ای و ... است.
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: اولین گروه‌هایی که سر صحنه تصادف می‌رسند باید به دوربین مجهز باشند تا تصاویر عبرت آموز آن را صدا و سیما در شبکه استانی پخش کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =