پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

اسماعیل زمانی در پیامی فرا رسیدن ایام حزن و اندوه ماه محرم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد اروند، اسماعیل زمانی در پیامی فرا رسیدن ایام حزن و اندوه ماه محرم را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

السلام علیک یا اباعبدالله
ماه محرم، با یاد حسین علیه السلام و یارانش، بار دیگر بر دل های عالمیان خیمه بر افراشت و پرچم های سیاه و سرخ، به نشانه غم و حزن و به علامت انتظار موعود عدالت در جهان به اهتزاز در آمدند.
دانشگاه معرفت، عزت، اقتدار، ایثار، و جانبازی حسین بن علی ع به روی جهانیان گشوده شد و همه ما خود را دانش آموزان این مکتب حسینی می دانیم و بر این مکتب خواهیم ماند و وفاداری خود را به خون پاک آن حضرت و هفتاد و دو تن یاران با وفایش در عمل به ارزش های اصیل دینی و اخلاقی نشان خواهیم داد.

اروند، به عنوان سرزمین شهیدان سرخ فام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، راه حسین بن علی ع را برای خود انتخاب کرده و بر استمرار آن با معرفت و آگاهی و بر رعایت اخلاق حسینی و علوی و نبوی علیهم السلام میثاق بسته است و هرگز قدمی از آن عقب نخواهد نشست.

فرزندان این سرزمین عشق به خاندان نبوت ع را نسل اندر نسل از از آباء و امهات به ارث برده و عشق به حسین ع را با شیر مادر و مهر پدر در وجود خود و پوست و خون خویش آمیخته اند.

در این ایام و در شرایط ناگوار کرونایی، مردم منطقه اروند، شعائر و مراسم عزاداری حسینی خود را را با تعهد به رعایت اصول بهداشتی و مقررات و توصیه های مراجع عظام و رهبران دینی و مسئولان ملی و محلی، برگزار خواهند کرد و نذورات خود را به سمت یاری به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا هدایت و مدیریت می کنند.

اینجانب با تسلیت این ایام حزن و اندوه و حماسه، از مردم بزرگوار این خطه شهادت خیز، به خاطر گرامی داشت شعائر و مراسم عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صمیمانه سپاسگزاری می کنم.

اسمعیل زمانی / رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =