گل شماره ۵۰۰ لیگ نوزدهم به نام شیخ دیاباته

مهاجم اهل مالی استقلال پانصدمین گل لیگ نوزدهم را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال در نیمه دوم دیدار با شاهین، ۱۸۰ درجه با استقلال نیمه نخست تفاوت داشت و در حالیکه شاگردان مجیدی نیمه اول را به شاهین واگذار کرده بودند، در نیمه دوم شاگردان پاشازاده را مغلوب قدرت نمایی خود کردند.

در این دیدار، ابتدا میلاد صارمی بوشهری ها را پیش انداخت، اما در نیمه دوم وریا غفوری، دیاباته و مهدی قایدی ۳ بار دروازه درویشوند را باز کردند تا خیال استقلال از کسب سه امتیاز راحت شود.

اما در دقیقه ۸۲ این دیدار و روی اشتباه مدافع و دروازه بان شاهین، شیخ دیاباته با دروازه خالی مواجه شد و به راحتی دروازه این تیم را باز کرد و حساب کار را به ۴ – ۱ تغییر داد.

این گل دیاباته، پانصدمین گلی بود که در لیگ نوزدهم به ثمر رسید. پیش از آغاز دیدارهای این هفته، ۴۸۵ گل در طی ۲۳۲ بازی به ثمر رسیده بود و گل دیاباته پانزدهمین گل هفته پایانی لیگ برتر بود تا گل شماره ۵۰۰ لیگ نوزدهم به نام شیخ دیاباته سند بخورد.

دیاباته با ۲ گلی که وارد دروازه شاهین کرد، با به ثمر رساندن ۱۵ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را نیز از آن خود کرد تا پس از ۱۱ سال یک بازیکن از استقلال عنوان آقای گلی لیگ برتر را بدست بیاورد. آرش برهانی در فصل ۸۷-۸۸ با به ثمر رساندن ۲۱ گل آخرین بازیکن استقلال بود که توانست کفش طلای فوتبال ایران را از آن خود کند. استقلال در آن فصل به مقام قهرمانی نیز رسید.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1423906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =